Bästa produkt till läder?

Dajjmen
7 juli 2010 · 119 Inlägg

Tjabba. har svarta skinnstolar i bilen som har torkat ut börjar bli hårda och lite lätt spruckna. Vilka är som vassaste produkterna för att få en snygg mjuk svart stol igen?

Är zymöel nått man ska sattsa på eller finns det bättre?:

http://www.nordicshine.se/produkter/pro … 81bfad9fe/

//Dajjmen

Golf R32 .:R
lindell90
7 juli 2010 · 876 Inlägg

Vilken som är bäst är svårt att svara på för det beror helt på tycke och smak men jag vet att IKEAs kit för skinnmöbler funkar men är ingen favorit hos mig. SmartLeather gillar jag dock men Concepts läderskydd ska tydligen också vara bra smile

Dubs I got Dubs!
7 juli 2010 · 2 423 Inlägg

Jag kör med gliptone. tycker det är suveränt

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
7 juli 2010 · 4 418 Inlägg

Dajjmen skrev:
Tjabba. har svarta skinnstolar i bilen som har torkat ut börjar bli hårda och lite lätt spruckna. Vilka är som vassaste produkterna för att få en snygg mjuk svart stol igen?

Är zymöel nått man ska sattsa på eller finns det bättre?:

http://www.nordicshine.se/produkter/pro … 81bfad9fe/

//Dajjmen

Tycker att det såg riktigt bra ut på innehållet! Testa gärna och berätta för oss hur det var smile

Själv kör jag nu med SmartLeather och http://www.prorecond.se/webshop/index.p … ductId=419

VRT
7 juli 2010 · 10 Inlägg

Kör med Meguiars,bra,luktar gott,och lätt använt och faktsikt ett hyffsat pris också. Har även använt Gliptone och concept..Concept va över förväntan och kommer troligtvis använda det i fortsättningen:)

nikotino ///R-Rated
15 juli 2010 · 518 Inlägg

Jag har användt mig utav bmw's original produkter, men tror jag föredrar autogloss ( osäker på namn )
som jag brukar köpa på mekonomen.

/// BMW M3 E92 - Projekt
/// M3 e46 projektbilder
If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blu n´white
Lergubbe Mästerputsare
18 juli 2010 · 88 Inlägg

BMW Original har bra skinnbehandlingsmedel.
Vet att Toyota Center i Örebro använder BMWs produkt...lite skoj smile

Pendulum
18 juli 2010 · 1 298 Inlägg

Jag använder mig av det skinnvårdskit man kan köpa billigt på IKEA. Har inte jämfört med andra produkter så jag kan inte avgöra hur det står sig i konkurrensen, men det fungerar bra iallafall. smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Beeenny
18 juli 2010 · 982 Inlägg

använde ekol olja som man brukar ha till häst grejer..läste på nån forum att de var bra..använde de i hela min m3 cab..blev grymt mkt mjukare och svartare..för det va stenhårt först..kostar typ 70kr på granngården

Aero T16
18 juli 2010 · 1 327 Inlägg

Ekololja och ekoltvål. Finns en olja för svart skinn.

Bra resultat, billigt och fräsch lukt.

Kolla mina bilder för resultatet.

Senast redigerat av Aero T16 (18 juli 2010)

Swirre66
18 juli 2010 · 176 Inlägg

Vill du ha de bästa som finns och verkligen fungerar så köper du Leather masters grejor, ett interior kit med rengörning o balsam 299 spänn, dom har allt du kan tänkas behöva, behöver du färga till de så fixar dom även färg till dig. Jag har renoverat min framstol med infärgning och rengörning, den blev som ny.
Ring o prata med killarna å¨031-695150

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang