Obs läs texten...
Hej, Nu är det så att jag har tröttnat att skruva och trimma mopeder. Samt att jag har börjat på en skola där det är ett måste att ha lämplighets intyg för körkort så kan inte riskera åka ditt för trim.
Eftersom jag gillar verkligen att skruva med saker så tänkte jag skaffa en bil att trimma.
Jag Har en VETSKAP vad saker kostar här i världen så ni behöver inte skriva onödiga kommentarer.....
Skolan jag går på är en lantbruks skola där man skruvar med Maskiner (Mest traktorer, så har mest kunskap om disel fordom) Och där kommer jag även lära mig alla svets kunskaper för att reparera/göra starka fogar. (Annars så har jag folk omkring mig som är svetsare)
Så Nu till frågan som ni kanse listat ut
Jag är ute efter en bil som tåls att trimmas, Fast inte en jätte dyr. Pris klassen jag tänkte var 10-20 000kr.
Gör inget om den är ful som fan bara den klarar av att trimmas och inte behöver byta ut allt som finns.
Tänkte att den kunde vara god till 300hk i allafall.
Bilar jag har kollat lite på är Honda Civic Vtec 88-95 (tänkte turbo konvertera, men hörde att bromsarna räcker inte till så man kan få byta dom med?),BMW med gamla karossen (Gillar formen)
Eller en volvo, Tänkte typ 850 modellen t5.
Mvh Erik