6794
Sök

Spara ett videoklipp från SVTplay på datorn? går det?

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
tjena!

farsan var med i ett inslag i lokalnyheterna igår och han frågade mig om det gick att spara det på datorn på något vis, kan ju vara roligt att ha.

har suttit en bra stund nu och försökt men lyckas inte hmm
är det någon som vet hur man ska bära sig åt? eller de kanske är omöjligt? hmm

här är klippet: http://svtplay.se/v/2117518/blekingenyt … 371,1,f,-1

tack på förhand
MVH

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 augusti 2010
Omöjligt eller inte, det är inte lagligt och får därför inte disskuteras på garaget.org.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
te_wik skrev:
Omöjligt eller inte, det är inte lagligt och får därför inte disskuteras på garaget.org.

Mvh Tommy

olagligt? borde det inte vara lika olagligt som att spela in ett tv-program på VHS/dvd/hårddisk isåfall? hmm eller tänker jag helt fel just nu?

MVH

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 augusti 2010
_Fredde_volvo_ skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

olagligt? borde det inte vara lika olagligt som att spela in ett tv-program på VHS/dvd/hårddisk isåfall? hmm eller tänker jag helt fel just nu?

MVH

Ptjaa läser man vad som själva skriver så står det såhär:

"Varför kan jag inte ladda ner och spara klipp och program?

Våra avtal med upphovsmannaorganisationerna och andra rättighetsinneahvare tillåter inte att du laddar ner och sparar klipp och program. Kontakta gärna organisationen Copyswede för mer detaljerade svar angående upphovsrätt.

www.copyswede.se"

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (25 augusti 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

4 767 Inlägg
25 augusti 2010
Låser, och hänvisar ev frågor om varför det e olagligt eller inte till länken i inlägget ovan...

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök