Indraget körkort ;(

Abeed Pekabow i can see u
28 augusti 2010 · 644 Inlägg

Och nu blev min tur.



igår kör jag förbi jönköping 120 väg och kommer enligt polis mannen med laser 151 och inte 150 alltså samma hastighet som man ska dra in kort.

några frågor ,, Nu Nekade jag på plats helt o hålet sa att jag aldrig skulle kunna köra så mkt.


hur lång tid tar det för sån ärende ska gå och jag få besked ?
jag har ett jobb som hänger på kortet pratade med chefen direkt han skulle skicka ett papper till mig som ja då kunde använda för det.

polis mannen med laser pistolen säg att jag har kört 15km/h MEEN
jag bromsade in när jag såg polisen och hann stanna innan ja åkte ensförbi honom
alltså 
frågan är  hur länge antal meter kan den där laser se mig på för jag stanna alttså innan 400 m och om jag då körde som polisen försöka ljuga så skulle jag ju aldrig hinna stanna helt

varför jag stannande de va dör jag såg polis mc börja köra och då visste ja att han hade plockat mig

de som ser mer lögn va att polis mannen sa att erkänner du så är det 151 km nekar du är det 154 km  bäst att erkänna

och jag sa NEJ ni ljuger och jagvill se papper o bevis ,, polis mannen inget vi kan visa de få gå sin tid.

när jag tänker på de så klarar jag mig i 2 månader utan kort inte hela livet bor mitt i stockholm inte svårt men jävligt grisit o ljuga att jag körde 151 alltså 31 km mer o 30 skulle de inte ta kortet

azid Det som inte dödar gör ont
28 augusti 2010 · 2 668 Inlägg

Visade dom inte på pistolen villken fart dom mätte in dig på och vilket avstånd?

Kör du 30 över så åker kortet

Senast redigerat av azid (28 augusti 2010)

2slow
Abeed Pekabow i can see u
28 augusti 2010 · 644 Inlägg

Nejde ville inte visa och enligt polisen körde jag 31 km/h mer   inget jag kan tro för då skulle jag inte hinna stanna vid polisen när man kör 151 km

Muttley
28 augusti 2010 ·

Då är de ju inga problem. Inte lönt och lägga upp sådana här trådar och skämma ut dig helt och hållet till den dagen länstyrelsen tar ditt körkort.
Utan bara att ta ditt straff.

Mk-supra
28 augusti 2010 · 91 Inlägg

Abeed skrev:
Och nu blev min tur.



igår kör jag förbi jönköping 120 väg och kommer enligt polis mannen med laser 151 och inte 150 alltså samma hastighet som man ska dra in kort.

några frågor ,, Nu Nekade jag på plats helt o hålet sa att jag aldrig skulle kunna köra så mkt.


hur lång tid tar det för sån ärende ska gå och jag få besked ?
jag har ett jobb som hänger på kortet pratade med chefen direkt han skulle skicka ett papper till mig som ja då kunde använda för det.

polis mannen med laser pistolen säg att jag har kört 15km/h MEEN
jag bromsade in när jag såg polisen och hann stanna innan ja åkte ensförbi honom
alltså 
frågan är  hur länge antal meter kan den där laser se mig på för jag stanna alttså innan 400 m och om jag då körde som polisen försöka ljuga så skulle jag ju aldrig hinna stanna helt

varför jag stannande de va dör jag såg polis mc börja köra och då visste ja att han hade plockat mig

de som ser mer lögn va att polis mannen sa att erkänner du så är det 151 km nekar du är det 154 km  bäst att erkänna

och jag sa NEJ ni ljuger och jagvill se papper o bevis ,, polis mannen inget vi kan visa de få gå sin tid.

när jag tänker på de så klarar jag mig i 2 månader utan kort inte hela livet bor mitt i stockholm inte svårt men jävligt grisit o ljuga att jag körde 151 alltså 31 km mer o 30 skulle de inte ta kortet

Stå på dig och håll benhårt att du har rätt, det är tjänste fel av svinen och säga så fast de kan säga vad de vill, använd alla medel för att behålla kortet. Lycka till

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
666_Beast
28 augusti 2010 · 1 863 Inlägg

Ytterligare en meningslös tråd för att nån ska få snyfta lite... Acceptera att du gjort fel!

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
MilleN
28 augusti 2010 · 9 108 Inlägg

Hänvisar till din blogg, eller sök på forumet/starta en tråd där man förstår vad du undrar över.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang