har ett trevligt ställbart chip i min bil,de e uppställt på näst högst, han ja köpte de av sa att de inte va nån idé att köra upp de på max för att bilen bara sotade...undrar om detta tar skada eller nått liknande...får man ut nått extra om man pillar upp de sista eller blir de bara massa häftig rök?! chippet e ett tyskt märkt,rätt billigt. kommer dock inte på va de heter nu..nått me autoteck eller nått....:S kom gärna me förslag^^
Rent spontant känns det inte som att dom säljer en grej som förstör motorn. Min KCR-box har vart fullt påställd i dryga 7000 mil och bilen har gått 29000 mil nu..
Rent spontant känns det inte som att dom säljer en grej som förstör motorn. Min KCR-box har vart fullt påställd i dryga 7000 mil och bilen har gått 29000 mil nu..
detta e ingen kcrbox...billigare variant..men ska la inte förstöra ändå;P tror ni man kan klämma ut nån extra märkvärd ponny om man ställer upp ett steg då?
Jag bromsad min s70 diesel till 176 hk vid max uppställd box precis så den skulle ställa om pumpen så bilen misstände på tomgång, sen vred vi ner den till hälften ungefär och då vart de bara 159 hk. De som kan hända är att huvudsäkringen går men då ska man lyckas. har då jag aldrig gjort iallafall. fullt ös medvetlös du vet ps du vet att de är kul med box därför drar den mer fast de går över när du blivit van effekten ds
AUTOTECHNIK Saretz asa eco cr heter boxen...*får ej användas på allmän väg* läste ja nån stans på nån tysk sida.. vred upp de te max förut..verkar gå fint.. nu ska vi ut å leka ikväll...^^ ~200hk/400Nm