Angående: "Slutet på säsongen" Runda i västra skåne lördagen den 2:e Oktober. Start Lödde. Slut Hbg

Clintan66
30 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Tegulen skrev:
Jag har semester denna och nästa vecka.(börjar 13sep.)

Okej. Jag hör av mig..... Förresten! Visst får du ligga före. Bara du stampar på smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Memme I'am AWESOME..
30 augusti 2010 · 2 783 Inlägg

Clintan66 skrev:

Tegulen skrev:
Följer gärna med. Sms:a om du vill ha sällskap på testrundan:D

Javisst kan jag göra. Jag har fri vecka nästa, så hade tänkt under dagen. Okej?

[qoute=Memme]Idag 21:05:16 Hänger gärna med på test rundan med! , så länge jag inte jobbar. Du har kvar mitt nr Clintan?

Hej. Jag är har frivecka, så det är tänkt under dagen. Jobbar du nästa vecka? Har en del nummer som jag inte han skriva in namnet på. Så jag vet inte vilket som är ditt.

hallå Clintan. Nästa vecka blir nog kanon för min del, utan tisdagen. :p jobbar då. Men mitt nr är 0700985789!

Take care

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Clintan66
30 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

Memme skrev:

Clintan66 skrev:

Tegulen skrev:
Följer gärna med. Sms:a om du vill ha sällskap på testrundan:D

Javisst kan jag göra. Jag har fri vecka nästa, så hade tänkt under dagen. Okej?

[qoute=Memme]Idag 21:05:16 Hänger gärna med på test rundan med! , så länge jag inte jobbar. Du har kvar mitt nr Clintan?

Hej. Jag är har frivecka, så det är tänkt under dagen. Jobbar du nästa vecka? Har en del nummer som jag inte han skriva in namnet på. Så jag vet inte vilket som är ditt.

hallå Clintan. Nästa vecka blir nog kanon för min del, utan tisdagen. :p jobbar då. Men mitt nr är 0700985789!

Take care

Tackar. Detsamma

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
30 augusti 2010 · 581 Inlägg

Bullet--- skrev:
Blir detta som en vanlig cruising..... fast på landsvägar?
Kan nog vara intresserad.Om jag lyckas släppa på gasen vill säga tongue

lol, släppa på gasen ? du kommer köra med full gas och bromsen inne samtidigt för att köra "normalt" tongue

Hänger kanske med, vet inte än. smile

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
chrizz Administratör
30 augusti 2010 · 11 783 Inlägg

Ändrar prefixet i rubriken till "angående". se http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules för information kring hur prefixen ska användas.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
peter_1976 JDM
30 augusti 2010 · 2 201 Inlägg

detta låter trevligt. trevligast blir det om det blir ett jämnt tempo, ingen hastighetsöverträdelse osv. vill jag köra fort kan jag göra det ´själv   tongue

Tegulen Pro Street Driver
30 augusti 2010 · 82 Inlägg

Hålla hastighetsgränserna kan jag göra när jag kör med min familj i dieselbrännaren.lol
Meningen med rundan är ju att man ska gasa lite innan vintern kommer.big_smile
Dock inte tokkörning eller idiotomkörningar!!

MrJAM
31 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

Låter intressant. Lite för osäkert för att jag ska spika datumet själv, men jag applåderar initiativet.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Clintan66
31 augusti 2010 · 2 011 Inlägg

MrJAM skrev:
Låter intressant. Lite för osäkert för att jag ska spika datumet själv, men jag applåderar initiativet.

Ja! Tidigt ute, men ville va ute i god tid, så folk kan planera i lugn och ro. Kan bli kul om vi blir många. Ha det i åtanke. Behövs alltid fotograf smile . Skriv upp dig när det närmar sig. Du kan få rutten innan så fall om du ska köra i förväg. Hoppas du följer med på over the edge den 18/9.

Senast redigerat av Clintan66 (31 augusti 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
MrJAM
31 augusti 2010 · 1 464 Inlägg

Clintan66 skrev:

MrJAM skrev:
Låter intressant. Lite för osäkert för att jag ska spika datumet själv, men jag applåderar initiativet.

Ja! Tidigt ute, men ville va ute i god tid, så folk kan planera i lugn och ro. Kan bli kul om vi blir många. Ha det i åtanke. Behövs alltid fotograf smile . Skriv upp dig när det närmar sig. Du kan få rutten innan så fall om du ska köra i förväg. Hoppas du följer med på over the edge den 18/9.

Perfekt med folk som planerar så det är härligt. Tyvärr har man inte lika bra koll på ens egna förhavanden dessa dagar så det är ju där skon klämmer. lol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
peter_1976 JDM
31 augusti 2010 · 2 201 Inlägg

Tegulen skrev:
Hålla hastighetsgränserna kan jag göra när jag kör med min familj i dieselbrännaren.lol
Meningen med rundan är ju att man ska gasa lite innan vintern kommer.big_smile
Dock inte tokkörning eller idiotomkörningar!!

det är ingen cruising med vrålkörning.

Lungt skönt tempo på kurviga landsvägar är hur skönt som helst

Tegulen Pro Street Driver
31 augusti 2010 · 82 Inlägg

Clintan66 vet vad jag menar. Hoppas det blir torrt o fint väder. Peter, fick du några bra bilder?

Senast redigerat av Tegulen (31 augusti 2010)

Transporter89
6 september 2010 · 957 Inlägg

om jag är ledig då är jag på och om däcken  håkller måtet  har  haft problem med de  de  senaste  tiden

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Mk-supra
6 september 2010 · 91 Inlägg

BadBoy89 skrev:
om jag är ledig då är jag på och om däcken  håkller måtet  har  haft problem med de  de  senaste  tiden

Jag tror nog dina däck håller, du bränner nog inte på lika mycket som vi japanare (käkar däck till frukost) lol

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Clintan66
6 september 2010 · 2 011 Inlägg

Ändring sker till den 25:e September istället. Hänvisar till länken.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2412556
Hoppas att ni som skrivit hittills kan då också.

Ni förstår varför jag ändrat när ni läser länken.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Transporter89
7 september 2010 · 957 Inlägg

Mk-supra skrev:

BadBoy89 skrev:
om jag är ledig då är jag på och om däcken  håkller måtet  har  haft problem med de  de  senaste  tiden

Jag tror nog dina däck håller, du bränner nog inte på lika mycket som vi japanare (käkar däck till frukost) lol

HAHAHA  a  me  era  bilar  är de varkige illa när det gäller däck   men på min    kanten är ganska sliten  och  däcken  tappar  lite  luft  på 1 månad har de  gåt ner  från 3.0bar  till 2.5  vet  fan varför    men få se  de ska  äkert hålla  den runda med:D

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Mk-supra
7 september 2010 · 91 Inlägg

BadBoy89 skrev:

Mk-supra skrev:

BadBoy89 skrev:
om jag är ledig då är jag på och om däcken  håkller måtet  har  haft problem med de  de  senaste  tiden

Jag tror nog dina däck håller, du bränner nog inte på lika mycket som vi japanare (käkar däck till frukost) lol

HAHAHA  a  me  era  bilar  är de varkige illa när det gäller däck   men på min    kanten är ganska sliten  och  däcken  tappar  lite  luft  på 1 månad har de  gåt ner  från 3.0bar  till 2.5  vet  fan varför    men få se  de ska  äkert hålla  den runda med:D

Hmmm låter lite konstigt från 3 till 2.5 bar på en månad låter konstigt, har du lågprofil??

Toyota Supra MKIV "White Beauty" (1995)
Transporter89
7 september 2010 · 957 Inlägg

Mk-supra skrev:

BadBoy89 skrev:

Mk-supra skrev:

Jag tror nog dina däck håller, du bränner nog inte på lika mycket som vi japanare (käkar däck till frukost) lol

HAHAHA  a  me  era  bilar  är de varkige illa när det gäller däck   men på min    kanten är ganska sliten  och  däcken  tappar  lite  luft  på 1 månad har de  gåt ner  från 3.0bar  till 2.5  vet  fan varför    men få se  de ska  äkert hålla  den runda med:D

Hmmm låter lite konstigt från 3 till 2.5 bar på en månad låter konstigt, har du lågprofil??

a ja vet  den  vänta  bak den  e  helt ok emd  mönster mend en komm ner på 2.1  vet  fan va det akn vara på de
nej  ja har en lågprofil den  är 225/45 R17

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
daajvid Elektriker
7 september 2010 · 1 138 Inlägg

har jag den nya bilen eller inte sålt primeran så e jag påwink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
Clintan66
7 september 2010 · 2 011 Inlägg

daajvid skrev:
har jag den nya bilen eller inte sålt primeran så e jag påwink

Underbart. smile Tänk bara på att det är ändrat till den 25 september.

Senast redigerat av Clintan66 (7 september 2010)

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang