då får man väl klassas som O kändis på listan: Okändis/Okänd
Ja den var dålig.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Det är bara det att de flesta av dom där bönderna ser hur trevliga och söta ut som helst på bild (inte dom gamla gubbarna kanske) sen öppnar dom käften och jag bara DÖR för jag klarar inte av deras dialekter för fem öre!
Haha skånerasisten ichi slår till igen! (Till Skåne räknas i min värld alla landskap söder om Värmland.)
Har ni hört själva hur ni låter där uppe ? jag hade tolk sist jag var upp
Bjärnum/Hässleholm har ju lätt den bästa skånskan!!! (Exet var från Bjärnum....)
Klart för att vi från denna kommunen har de allra enklaste dialekten i hela landet troligtvis. Kommer man lite väster norr öster söder om så är de väldigt stor skillnad.
för de andra så snacka jag inte om den goaste dialekten utan hur lätt de är att förstå
Gör det något om det spårar ut? Roligt vart det ju.
japp! det är inte jag som är tråkig utan det handlar om att det är ett motorforum i första hand. du har dock större frihet i din blogg för chat urspårning etc.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Gör det något om det spårar ut? Roligt vart det ju.
japp! det är inte jag som är tråkig utan det handlar om att det är ett motorforum i första hand. du har dock större frihet i din blogg för chat urspårning etc.
Fast det här är ju off topic, och tråden var ju inte direkt motorrelaterad från första början heller.
två tillsägningar och det hjälpte inte... trist. låser ett tag då
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-