Inför: YstadTräffen Säsongsavslutning 17 September 2010 kl 19.00

_xXx_ TIG-svetsare
18 september 2010 · 202 Inlägg

Andreas79 skrev:
Jag har också sagt till folk att inte burna men omöjligt ibland vissa fattar inte bättre. Vi gör så gott vi kan men inte lätt. Tycker alltid det är bra uppslutning på träffarna vid bra väder.

tyvärr är det ju så, dom förstår inte att dom förstör för andra..dock tycker jag det är lugnt om dom gör det på "rakan", men inte bland folk, som kan bli skadade eller få sina bilar förstörda...

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
T90
19 september 2010 · 17 Inlägg

_xXx_ skrev:

Andreas79 skrev:
Jag har också sagt till folk att inte burna men omöjligt ibland vissa fattar inte bättre. Vi gör så gott vi kan men inte lätt. Tycker alltid det är bra uppslutning på träffarna vid bra väder.

tyvärr är det ju så, dom förstår inte att dom förstör för andra..dock tycker jag det är lugnt om dom gör det på "rakan", men inte bland folk, som kan bli skadade eller få sina bilar förstörda...

Exakt!!!!!!

BudgetDunkaren Osponsrad
19 september 2010 · 1 631 Inlägg

T90 skrev:

_xXx_ skrev:

Andreas79 skrev:
Jag har också sagt till folk att inte burna men omöjligt ibland vissa fattar inte bättre. Vi gör så gott vi kan men inte lätt. Tycker alltid det är bra uppslutning på träffarna vid bra väder.

tyvärr är det ju så, dom förstår inte att dom förstör för andra..dock tycker jag det är lugnt om dom gör det på "rakan", men inte bland folk, som kan bli skadade eller få sina bilar förstörda...

Exakt!!!!!!

Det va inte du som satte dig ute på fältet och fick bli bortlyft ? av typ fem pers ??

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang