6841
Sök

Sverigedemokraterna, vad tycker alla?

1 105 Inlägg
20 september 2010
Trådstartare
Är det bra eller dåligt att dom kom in i riksdagen? Är man rasist bara för att man röstade på dom?

Hade varit kul med en liten diskussion om vad ni tycker så ös på med tyck å tänk:)

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

Gött mos
1 096 Inlägg
20 september 2010
Det är fantastiskt bra. Jag röstade på dem i alla tre valen man kunde göra.

Och nej, jag ser mig definitivt inte som rasist för det. Jag sätter epitetet Kulturnationalist på mig själv.

Det är inte invandrarna det är fel på utan politikerna som bestämt kring hur invandringen hit ska gå till, det är en stor stor skillnad. Och Sverigedemokraterna har många bra grejer förutom invandringspolitiken för den delen. Läs deras partiprogram.

Och utgången i valet kunde inte varit bättre med SD som vågmäastare. Skulle en regering lyckas skapas så är SD vågmästare, alltså, lägger de röda ett förslag så kan SD fälla eller godkänna, precis samma sak med de blå. Helt plötsligt fick ett part som fick 5.7% av rösterna 100% av makten.

Heja SD smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

DFFL
9 020 Inlägg
20 september 2010
Med Ungerskt blod flödandes i venerna så blir jag äcklad av att så många röstade på SD.

Men men, inte mycket att göra mer än det Ohly gjorde, vägra vara i samma rum som kräken.

Jag röstade förövrigt på Moderaterna.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 921 Inlägg
20 september 2010
Politiska och religiösa diskussioner till för ändamålet bättre lämpade forum (ej Garaget).

Låser härmed tråden

Mvh
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök