Oliv eller rapsolja?

Hamilton
4 oktober 2010 · 8 864 Inlägg

Frizzox skrev:
tack så mkt för alla svar smile jag provade med rapsolja då det var de enda vi hade hemma, får se hur länge de sitter kvar tongue

Tänk på att raps och olivolja härsknar i närheten av värme och ljus och luktar inge vidare efter ett tag.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Malm1
6 oktober 2010 · 32 Inlägg

matolja!

BMW e36 325 "rocco" (1994)
BF_KS
7 oktober 2010 · 96 Inlägg

En fråga;
Vad gör man när man har polerat hela bilen, och på vissa ställen, på plastlistor, (svarta), råkat polera där också? De har blivit helt vita/bleka nu, jag har provat en massa medel att ta bort det, men inget har hjälpt, jag har provat med rapsolja, det blev riktig bra, allting blev som nytt, men så fort det har regnat nu, så har de blivit vita igen nu, vad gör jag?

Tack!

BF_KS
7 oktober 2010 · 96 Inlägg

Jag har testat Svart vinyl från Biltema, 2 sorts från mekonomen, minns inte nu vad de heter, har fått lite medel från jobbet också, från rekond och där de polerar bilar, har knappt hjälpt nånting, bara rapsoljan som tar bort det vita, så att den inte syns, men så fort det regnat eller tvättat bilen, så syns det igen ! ;S

Dubs I got Dubs!
7 oktober 2010 · 2 423 Inlägg

BF_KS skrev:
Jag har testat Svart vinyl från Biltema, 2 sorts från mekonomen, minns inte nu vad de heter, har fått lite medel från jobbet också, från rekond och där de polerar bilar, har knappt hjälpt nånting, bara rapsoljan som tar bort det vita, så att den inte syns, men så fort det regnat eller tvättat bilen, så syns det igen ! ;S

Fönsterputs eller tröd och mf duk

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang