5986
Sök

Skydds program till usb hårddisk/minne

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
19 oktober 2010
Trådstartare
tjena satt och fundera på om de finns nå program som typ skickar ip ella nått från den datorn hårddisken kopplas in i tänkte om min hdd blir stulen så kan man få info på vilken dator den kopplas in på osv

108 Inlägg
19 oktober 2010
Fan va du ska göra många nya trådar hela tiden Stoffe tongue Hur stor är chansen att nån snor din HDD ? Bara ta med den in på kvällen smile

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
19 oktober 2010
Trådstartare
Lewmpz skrev:
Fan va du ska göra många nya trådar hela tiden Stoffe tongue Hur stor är chansen att nån snor din HDD ? Bara ta med den in på kvällen smile

man behöver ju matas in med ny info dagligen wink 

nä men  sist jag hadde inbrott i bilen så hadde de ju sökt i handsfacket..
vart ju tur att jag gömt dom i bilen  är ju inte kul om de snor hårddisken kosta ju fan 1k  tongue

108 Inlägg
19 oktober 2010
nå jo iofs tongue

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
19 oktober 2010
Trådstartare
är ju ett + om  man får inbrott igen åså har man nå på disken så man får infor om vars den är  ikopplad så finns ju chansen att resten av grejjerna finns där:)

108 Inlägg
19 oktober 2010
Jo det är ju så klart ett + men tror inte att det finns nå sånt eftersom man inte kopplar hddn till internet smile Däremot vore en hdd med inbyggd gps spårare nice smile

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
20 oktober 2010
Trådstartare
Lewmpz skrev:
Jo det är ju så klart ett + men tror inte att det finns nå sånt eftersom man inte kopplar hddn till internet smile Däremot vore en hdd med inbyggd gps spårare nice smile

ne man  kopplar ju in hhd in i dator och oftas så har ju datorer internet så  skulle de vara bra med ett program som startar när man kopplar in hh in i datorn smile

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
20 oktober 2010
Såvitt jag vet i dagsläget finns det inget sådant program.

Men kolla med nissarna på http://www.sweclockers.com istället.

Sök