Men sluta löjla er !!!

mrcelica
23 november 2006 · 1 639 Inlägg

baca skrev:
Oj vad mitt betyg på bilen kommer rasa efter detta inlägg men det skiter jag fullständigt i för nu e jag så jävla trött på er otroligt fjantiga killar på denna sida (Chrizz jag menar inte att sidan suger för det gör den inte, helt klart den bästa sverige baserade bilsidan) Det som gör mig så förbannad är det att ni (killar/pojkar) automatiskt sätter en 5a på en bil som ägs av en tjej å lägger in en lam jävla kommentar om hur snygg bilen är och ägarinnan till den trots det är en högst medioker bil som inte skulle få mer än en 2-3 om den ägdes av en kille. tack för mig. Om ni ska nu hålla på flirta å fjanta er prova www.match.com jag lovar att ni kommer finna större lycka där . Tack för mig

Du är nog ute o cycklar, tror jag fått betydligt fler ETTOR än vad jag fått om det inte funnits någon "förare" vid bilen på vissa av mina bilder... Minns att det dröp in ett helt gäng ettor när jag la in sådana bilder ! Vad det beror på kan man ju bara spekulera över... smile

Senast redigerat av mrcelica (23 november 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Rawad C20LET
23 november 2006 · 1 041 Inlägg

håller helt med "baca"
det dumma e att killar röstar på tjejerna inte på bilen o sedan många nämner att de sätter en 5:a på bilen men de gör det för att det e en tjej som har bilen.

en sak har jag märkt att visa killar e såpass dumma o köper det, när en tjej typ skriver "alltså din bil e riktigt nice, du får en 5:a av mig" så svrar killen då "tack, din bil e mycket nice den med, du får oxå en 5:a"
jag har aldrig nånsin sett så dumma killar som dessa som går på allt.
jag är inte arg för mina betyg jag har ju höga siffror men de låga sänker de igen, så det jag vill säga är att jag vinner inget om jag får en 5:a eller en 1:a på min bil.
när man röstar båda bra eller dåligt så borde man skriva varför är bilen fin eller medelmått eller är den verkligen hemsk.
man vill ju veta sånt, inte för att få bilen snygg för andra men utan för att veta vilket e fint o inte så menar jag iaf.
PS: jag har inte min bil för att andra ska säga att den e fin eller ful, för den saken avgör jag inte andra trivs jag då med bilens utseende o allt annat så blir det bara så, men va andra komnterar e bra att veta inget mer.

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
LillNaisarn
23 november 2006 ·

Calibra_92 skrev:
håller helt med "baca"
det dumma e att killar röstar på tjejerna inte på bilen o sedan många nämner att de sätter en 5:a på bilen men de gör det för att det e en tjej som har bilen.

en sak har jag märkt att visa killar e såpass dumma o köper det, när en tjej typ skriver "alltså din bil e riktigt nice, du får en 5:a av mig" så svrar killen då "tack, din bil e mycket nice den med, du får oxå en 5:a"
jag har aldrig nånsin sett så dumma killar som dessa som går på allt.
jag är inte arg för mina betyg jag har ju höga siffror men de låga sänker de igen, så det jag vill säga är att jag vinner inget om jag får en 5:a eller en 1:a på min bil.
när man röstar båda bra eller dåligt så borde man skriva varför är bilen fin eller medelmått eller är den verkligen hemsk.
man vill ju veta sånt, inte för att få bilen snygg för andra men utan för att veta vilket e fint o inte så menar jag iaf.
PS: jag har inte min bil för att andra ska säga att den e fin eller ful, för den saken avgör jag inte andra trivs jag då med bilens utseende o allt annat så blir det bara så, men va andra komnterar e bra att veta inget mer.

Kan inte annat än att hålla med dig,
vad spelar "betygen" på ens bil igentligen för roll ? bara man själv är nöjd med bilen det är väll huvudsaken, visst är det roligt att få lite Cred´s för sin bil,
och om vissa killar väljer att rösta högre betyg bara för att det är en tjej som äger bilen är det väll upp till var och en,
det är ju på bilen man röstar och inte ägaren...
detta är ju knappast SNYGGAST.Se !
* Min åsikt bara *

sen såg jag att vissa påpekade på att dom fått så få röster med tnake på besökarna min bil har PASSERAT över 8500 besökare och har inte ens 60 röster... men orka bry sig så jätte seriöst ang detta...

edit: föresten så skulle det vara roligt också om folk kunde motivera deras "poäng" dom lägger på ens bil, är ju roligt att veta etc varför jusst ens bil är så ful att den är värdig att få en 1:a eller så fin och "vacker" för att förtjäna en 5:a, * är ju fint om man kan ta åt sig och vill göra ens bil bättre *

Senast redigerat av LillNaisarn (23 november 2006)

Sir_x
23 november 2006 · 945 Inlägg

Nu har inte jag läst igenom tråden helt men jag tror betygen återspeglar hur folk ser på dig i forumen. Många är inte aktiva i forumen men ex Mrcelica. din bil är skitfin men du kan trampa på folks fötter. Dessa blir förbannade och röstar kass. Sen de här med att man röstar 5 på en bil delvis för att ägaren är tjej, man har ju sett riktiga pickuplines i kommentarerna. Från en herre med en "rallybil" har du msn lixom.... Nåväl.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
mrcelica
23 november 2006 · 1 639 Inlägg

Sir_x skrev:
Nu har inte jag läst igenom tråden helt men jag tror betygen återspeglar hur folk ser på dig i forumen. Många är inte aktiva i forumen men ex Mrcelica. din bil är skitfin men du kan trampa på folks fötter. Dessa blir förbannade och röstar kass. Sen de här med att man röstar 5 på en bil delvis för att ägaren är tjej, man har ju sett riktiga pickuplines i kommentarerna. Från en herre med en "rallybil" har du msn lixom.... Nåväl.

Jag trampa på tårna ??? Näääää'rå wink
Folk med en gnutta humor och självinsikt tar inte åt sig åt lite bitska inlägg alla mrcelica. smile

Men som tidigare nämts så finns det en enorm mängd despo-raggare här det kan man konstatera ! Kvittar om det är värsta fågelskrämman som fläker vid sin gamla rosthög från 76 så får hon en hel drös med ragg-kommentarer "ååh vilken fin flikka o vilken fin bil, har du msn???"
Spara till en hoe och åk till Berlin om  ni är så sugna att ni inte kan hejda er, hahaha....

Senast redigerat av mrcelica (23 november 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang