5759
Sök

"Motivering "

467 Inlägg
2 november 2010
Trådstartare
Förstår inte det här med folk som sätter 1 och 2 ska sätta motivering, två personer har satt tvåa på min men jag hittar ingen motivering.

Mvh

502 Inlägg
2 november 2010
är betyget dom satt väldigt avvikande från alla andras så kommer det krävas motivering som jag förstått. Men får du i genomsnitt 3or på bilen så tror jag inte att motivering behövs. Det är så jag förstått reglerna iaf.

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

-utan 940
1 728 Inlägg
2 november 2010
Låga betyg är inget att bry sig om, alla tycker olika. Även bilarna på topplistan har några ettor och tvåor.

1 298 Inlägg
2 november 2010
Håller med, låga betyg säger ingenting förutom möjligvis att avundsjukan har varit och härjat. Dessutom finns det för många röstfiskare på forumet för att betyget man har på bilen ska ge någon seriös härledning. Jag hade en risig Mazda 626 -92 ett tag och länge hade den högre betyg än min 9-3a har idag, det säger ju en del. tongue

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
2 november 2010
det där med motiveringen baseras lite på %talet bra betyg gentemot dåliga betyg tror jag,
dvs att bilar med en viss skara dåliga betyg behöver ingen motivering, medans en bil som aldrig fått en 1:a tidigare tex, behöver en.

Rätta mej om jag har fel Chrizz?
Senast redigerat av LeafBox (2 november 2010)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

7 281 Inlägg
2 november 2010
Kommer alltid finnas folk som tycker att din bil är skitful, är det verkligen något att haka upp sig på?

Skaune
2 november 2010
Orka bry sig!!! Får inte folk lov att tycka din bil inte är snygg? Precis som att folk har lika rätt att tycka den är snygg/smakfull! man har väl bilen för att man själv ska tycka den är så som man vill ha den? kan nån snälla slopa detta med betyg systemet så folk som inte tål att deras bil får en etta kan sova gott?

Och sen undrar jag hur man ser att nån röstat en etta eller tvåa?

sorry, e på dåligt humör..

Och nu när jag sett din bil, så e jag övertygad om att den kommer bli riktigt snygg när den är klar! S90 front e klockrent!
Senast redigerat av Axor (2 november 2010)

8 921 Inlägg
2 november 2010
§2 När du startar en ny tråd
Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om.
Se rubriksanvisningarna (§3 och §4)
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök