Min iPhone plingar till lite då och då, varför?

PLindblom
16 november 2010 · 1 200 Inlägg

11:40 kom första plinget idag... jag kollade Blocket-appen om någon av mina bevakningar hade snappat upp något, men där var inget nytt.

Edit: Mysteriet löst! big_smile

Jag hittade följande på Apple-forumet:

For the past week or so my iPhone 3GS has made a random bell noise a little after 12pm every day. I've never heard the sound before and when I turn phone on there is no message or anything. I manually closed all the apps in the quick launch bar and turned phone on and off and it is still happening. Is this happening to anyone else? Any idea what is causing it? Is my iPhone going senile?

I've finally figured it out!!! I recently got a free app called appbzr. It basically tells you any apps that recently became free or had a price drop. Well the default setting on this app is to beep once a day with updates on how many new apps have become free, cheaper, etc. Well for some reason it defaults to beep with no visual notification of why it beeped. I found it with dumb luck when going through the options in the app to provide a visual notification along with the beep and sure enough the next day at 12:26pm the bells rang again, this time with the visual notification. Just a poorly designed app in the end. Hope this helps anyone else.

Senast redigerat av Minister (16 november 2010)

Crille88
16 november 2010 · 1 353 Inlägg

med andra ord, ungefär de ja sa i början av tråden, mitt bland emils o mitt OT tjabbande wink
push, fast genom en annan app tongue
skönt att de löste sig iaf smile

Seat Leon Cupra R "Limited Edition nr 496 av 799" (2018)
Danjul
16 november 2010 · 107 Inlägg

Minister skrev:

maccswe skrev:

Minister skrev:
Om man stänger av och slår på ljuden i den menyn får man höra dem, men inget av dessa ljud är samma som jag nämnt tidigare i tråden, dessvärre.

Hmm fan va skummt, nu vart man ju nyfiken på vad för ljud det är... kan du inte spela in det och lägga upp på youtube eller nått?

Problemet är att ljudet spelas upp helt random, vissa dagar kan det ske ett par gånger och andra dagar är det helt tyst, så det skulle kunna bli en ganska lång film tongue

Om jag var du skulle jag köra en säkerhetskopia och sen återställa telefonen, installera om och trycka in backupen. Det är enkelt och smidigt i iTunes.

Missade just ditt inlägg, bra där smile

Senast redigerat av Danjul (16 november 2010)

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang