Tappat bil nycklarna!! har inga reserv!! vad ska jag göra??

VOLVO142TIC
4 september 2005 · 240 Inlägg

Kan nån ge nått bra tips? bilen ifråga är en golf 2.

Sagge_AM
4 september 2005 ·

Finns inget annat o göra än att leta ...

VOLVO142TIC
4 september 2005 · 240 Inlägg

det har jag gjort men finner dom ej.

loudness
4 september 2005 · 4 554 Inlägg

är bilen låst?

Renjägarn
4 september 2005 · 638 Inlägg

Knacka låset och byt ut? Eller gå till bilfirman och be dom fixa. Borde väl kunna styrka att det är du som äger den smile

Kommer väl nånting här snart!
Smoke
6 september 2005 · 692 Inlägg

En polare till mig va med om samma sak, eller han hade två bilar då och dom gjorde inbrott i ena och snodde nycklarna till den andra. Så han fick ringa bärgarn och få bilen till verkstan som höll på med just audi som han hade då. Så fick dom fixa det, nytt lås och allt.

-PINNEN-
6 september 2005 · 409 Inlägg

du kan gå till en å vad heter de en sådan som gör nycklar så åker du dit med ägar papprena för han kan fixa en sådan nyckel han har ritningar å skit så han kan göra en till fast du får tyvärr pröjsa för alla nycklar som kan bli fel bara så du vet detta gjorde min farfar å till slut så hade han en nyckel som passa! jag tror han fick pröjsa  6 eller 7 hundra men det är det ju värt om du inte vill sabba något på den!!tongue mvh

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
6 september 2005 · 1 660 Inlägg

Tappade enda nycklarna till min 40 för några årsen, rejmes fixade koder o nya nycklar. Kolla upp med VAG om det går hos dom oxå.. Borde gå om det sitter orginallås kvar...

spunk_totte VD / SPRINGPOJK
6 september 2005 · 605 Inlägg

va fn ta ur låset på dörren å ur tändningen åk till skroten å köp nya om det är till din 142:a

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
VOLVO142TIC
6 september 2005 · 240 Inlägg

nej tror jag skrev att de va till min golf 2? om ja inte skrev de så är de till den iaf.

så de går att typ gå till järnbolaget inne i stan för där vet ja att de kan kopiera nycklar å sådant å ge dom chassie nummret så kan de fixa en nyckel eller?


annars hade ja tänkt åka till skroten i morgon å köpa ett nytt tändningslås å nyckel fast bra mycke smidigare om de kunde göra en på järnbolaget!

tack för de tipset ska ringa å kolla de direkt i morgon!

för har testat VAG verkstad inne i stan och i karlstad och ingen av de kunde fixa nån nyckel p.g.a för gammal bil.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang