Angående golf mk2

BJonsson
29 november 2010 · 4 074 Inlägg

Hur många liter kan det tänkas vara från b-stolpen och bakåt med all inredning ur rivet?
Vart peakar en odämpad golf 2?
Nån som vet hur högt det spelats i golf 2?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
eriksson84
29 november 2010 · 1 312 Inlägg

BJonsson skrev:
Hur många liter kan det tänkas vara från b-stolpen och bakåt med all inredning ur rivet?
Vart peakar en odämpad golf 2?
Nån som vet hur högt det spelats i golf 2?

peaken ligger välla runt 52 i dom tror jag.. men bygger du vägg så ändras det drastikt.. smile
och går att få till stora lådor om man andvänder utrymmet väl.. smile får lätt in en låda till dina 18"are.. smile
hur högt får du nog fråga stickan om smile han spelar välla iallfall ganska så högt.. wink

Senast redigerat av eriksson84 (29 november 2010)

Ljudbutiken.nu
hjertbro DB Jägare!!
29 november 2010 · 115 Inlägg

ska du bygga i golf nu?? big_smile

BMW e90 320i "Violent" (2006)
BJonsson
29 november 2010 · 4 074 Inlägg

hjertbro skrev:
ska du bygga i golf nu?? big_smile

vi får se va tomten kommer med! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
BJonsson
29 november 2010 · 4 074 Inlägg

eriksson84 skrev:

BJonsson skrev:
Hur många liter kan det tänkas vara från b-stolpen och bakåt med all inredning ur rivet?
Vart peakar en odämpad golf 2?
Nån som vet hur högt det spelats i golf 2?

peaken ligger välla runt 52 i dom tror jag.. men bygger du vägg så ändras det drastikt.. smile
och går att få till stora lådor om man andvänder utrymmet väl.. smile får lätt in en låda till dina 18"are.. smile
hur högt får du nog fråga stickan om smile han spelar välla iallfall ganska så högt.. wink

Aha......
Ja Stickan spelar ju duktigt högt!

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
hjertbro DB Jägare!!
29 november 2010 · 115 Inlägg

nice blir de vägg i den med?

BMW e90 320i "Violent" (2006)
eriksson84
29 november 2010 · 1 312 Inlägg

BJonsson skrev:

eriksson84 skrev:

BJonsson skrev:
Hur många liter kan det tänkas vara från b-stolpen och bakåt med all inredning ur rivet?
Vart peakar en odämpad golf 2?
Nån som vet hur högt det spelats i golf 2?

peaken ligger välla runt 52 i dom tror jag.. men bygger du vägg så ändras det drastikt.. smile
och går att få till stora lådor om man andvänder utrymmet väl.. smile får lätt in en låda till dina 18"are.. smile
hur högt får du nog fråga stickan om smile han spelar välla iallfall ganska så högt.. wink

Aha......
Ja Stickan spelar ju duktigt högt!

japp det gör han.. smile men håll du dig till att spela i 745a tycker jag.. tongue det var alldeles lagom högt det..

Ljudbutiken.nu
Frippe_L Gladen Audio
29 november 2010 · 2 388 Inlägg

700L+ låda om man bygger den på plats i bilen som stickan gjort. resten vet ja inte men det har spelats högt iaf.

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Volkswagen Passat 3B "VolksGladen" (1999)
BJonsson
29 november 2010 · 4 074 Inlägg

Frippe_L skrev:
700L+ låda om man bygger den på plats i bilen som stickan gjort. resten vet ja inte men det har spelats högt iaf.

de räcker nog! smile

Jimmy haha nää 745an får pension som isbil i vinter

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
eriksson84
29 november 2010 · 1 312 Inlägg

BJonsson skrev:

Frippe_L skrev:
700L+ låda om man bygger den på plats i bilen som stickan gjort. resten vet ja inte men det har spelats högt iaf.

de räcker nog! smile

Jimmy haha nää 745an får pension som isbil i vinter

kan juh skaffa en ny..  smile haha.. du behöver inte spela högre.. man får bara ont i öronen tongue och inte vill du ha det eller.. smile

Ljudbutiken.nu
hjertbro DB Jägare!!
29 november 2010 · 115 Inlägg

för att kunna få ont i öronen! så måste man ju höra nått! big_smilebig_smile de gör man inte länge i den här branchen:Dbig_smile

BMW e90 320i "Violent" (2006)
eriksson84
29 november 2010 · 1 312 Inlägg

hjertbro skrev:
för att kunna få ont i öronen! så måste man ju höra nått! big_smilebig_smile de gör man inte länge i den här branchen:Dbig_smile

näe kanske inte..men jag har inge fel på hörseln än så länge.. men är juh ganska ny inom det här oxå då.. men men..

Ljudbutiken.nu
hjertbro DB Jägare!!
29 november 2010 · 115 Inlägg

hehe trodde inte heller att jag hade nå problem, förenns ja va på mönstringen och kolla:D fick inte direckt bästa betyg:D å de va ju nåra år sen!! big_smile

BMW e90 320i "Violent" (2006)
eriksson84
29 november 2010 · 1 312 Inlägg

hjertbro skrev:
hehe trodde inte heller att jag hade nå problem, förenns ja va på mönstringen och kolla:D fick inte direckt bästa betyg:D å de va ju nåra år sen!! big_smile

kollar min hörsel varje år ja på hälsokontroll som måste genomföras i jobbet.. smile

Ljudbutiken.nu
eriksson84
29 november 2010 · 1 312 Inlägg

nog med struntprat i tråden nu tror jag.. smile tror att du skulle kunna få till det fint i en golf 2a ja..

Ljudbutiken.nu
hjertbro DB Jägare!!
29 november 2010 · 115 Inlägg

A tror de med!! när kommer bilder?

BMW e90 320i "Violent" (2006)
FiBTL
30 november 2010 · 298 Inlägg

Om du gör nått nytt, bygg nått som kan spela låååågt smile

Audi A3 TDi "Äcklet" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang