5864
Sök

Subaru impreza styling

4 Inlägg
24 december 2010
Trådstartare
Tjenare alla glada big_smile

Jo jag har några frågor nån som vet några bra sidor som har snygga kjolpaket till subaru impreza GT års modell 95-00?

sen tänkte jag dom gammla EVO bilarna som liknar impreza om deras kjolpaket kan kanske passa impreza?

Tänkte börja nästa år att bygga om en subaru impreza så det vore kul att veta lite

MVH // Patrik / Masspoint

373 Inlägg
26 december 2010
Nej, Impreza är ingen tattarbil som skall förstöras med kjolpaket.

STi 5/6 eller 22B vinge, P1 eller STi 6 framläpp, STi bakljus, vita blinkers fram, en uppsättning seriösa fälgar (inget noname krom-skit utan Speedline, OZ eller liknande riktigt märke), lackering av org kjolar och handtag och sedan har du en mycket fin bil. Pengarna du sparade på att inte köpa glasfiber-SKIT kan du istället lägga på bromsar, chassi, växellåda eller motor...

...Eller på nya bakskärmar för 8k styck från Subaru som du troligtvis behöver byta, frågar man om kjolpaket så har man säkert en rostig bil också. smile

Sjukskriven snowboaråkare
510 Inlägg
26 december 2010
ImprezaGC8 skrev:

STi 5/6 eller 22B vinge, P1 eller STi 6 framläpp, STi bakljus, vita blinkers fram, en uppsättning seriösa fälgar (inget noname krom-skit utan Speedline, OZ eller liknande riktigt märke), lackering av org kjolar och handtag och sedan har du en mycket fin bil. Pengarna du sparade på att inte köpa glasfiber-SKIT kan du istället lägga på bromsar, chassi, växellåda eller motor...

...Eller på nya bakskärmar för 8k styck från Subaru som du troligtvis behöver byta, frågar man om kjolpaket så har man säkert en rostig bil också. smile

Kunde inte sagt det bättre själv! Imprezan blir så jävla ful när man stylar den men vem vet, du kanske lyckas.

Svenska Subaru Imprezaklubben...

I got Dubs!
2 423 Inlägg
26 december 2010
Finns inga snygga kjolpaket till Impreza.

373 Inlägg
26 december 2010
Ubbe83 skrev:
Imprezan blir så jävla ful när man stylar den men vem vet, du kanske lyckas.

Ingen i hela världen har lyckats hittills...

Forummoderator
26 657 Inlägg
26 december 2010
ImprezaGC8 skrev:

Mycket bra sagt.
Stackars den Subaru som får ett eftermarknadskjolpaket monterat. Hade jag varit bilen, hade jag skämts och inte startat..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

4 Inlägg
26 december 2010
Trådstartare
ok ok men det är så att jag hade tänkt att göra ett extremt/rent å fint bygge på en Subaru för utställning jag vet att det är udda å styla en subaru impreza visst vissa har inte gjort det bra men so what jag ska försöka jag kanske inte klarar göra den snygg hepp mitt fel då men jag kanske lyckas göra de snygg det är fortfarande 50/50 att jag klarar det eller inte men ingen svarade på min fråga ifall gamla evo modellens kjolpaket passar visst ni får klaga å sånt hur mycke ni vill men snälla svara på fråga ist! ska ni inte svara på fråga så kan ni dra nån annan stans

373 Inlägg
26 december 2010
Masspoint skrev:
ok ok men det är så att jag hade tänkt att göra ett extremt/rent å fint bygge på en Subaru för utställning jag vet att det är udda å styla en subaru impreza visst vissa har inte gjort det bra men so what jag ska försöka jag kanske inte klarar göra den snygg hepp mitt fel då men jag kanske lyckas göra de snygg det är fortfarande 50/50 att jag klarar det eller inte men ingen svarade på min fråga ifall gamla evo modellens kjolpaket passar visst ni får klaga å sånt hur mycke ni vill men snälla svara på fråga ist! ska ni inte svara på fråga så kan ni dra nån annan stans

Jag gillar inte såna som dig, ni förstör Imprezans image med era äckliga tattarpåfynd, och även om det är ett utställningsbygge så kommer det blir rent ut sagt SKIT eftersom en Impreza inte är någon äcklig The Fast and the furiuos bil...

Köp en Evo direkt istället för att bajsa på en Impreza, en gammal sunkig Evo går ju att hitta billigare än en gammal sunkig Impreza, men det är lika fel att förstöra en Evo med julpynt. Och nej ett kjolpaket från en Evo passar givetvis inte på en Impreza, vilket en total idiot borde kunna räkna ut. Och lär dig skriva så man inte får huvudverk.
Senast redigerat av ImprezaGC8 (26 december 2010)

4 Inlägg
26 december 2010
Trådstartare
haha fy fan va roligt det är att se sånt här big_smile kommer fortfarande inte sluta med vad jag har tänkt mig så bara för du kanske inte gillar sånt så betyder det inte att jag ska lyssna på dig. kollade på din bil förut å jag tyckte inte att den va snygg så varför klaga när din egna bil inte ser så bra ut

373 Inlägg
26 december 2010
Masspoint skrev:
haha fy fan va roligt det är att se sånt här big_smile kommer fortfarande inte sluta med vad jag har tänkt mig så bara för du kanske inte gillar sånt så betyder det inte att jag ska lyssna på dig. kollade på din bil förut å jag tyckte inte att den va snygg så varför klaga när din egna bil inte ser så bra ut

Nej när en dåre väl satt igång är det ju svårt att få stopp på honom. smile Du är inte den första som tycker min bil är ful, eller ser ut som en dinosaurie som en uttryckte det. Sånt tar jag bara som en komplimang för det är alltid glasfiber-lexusljus-neon-krom killarna som tycker så. smile Jag vet hur en Impreza ska se ut och det vet inte du, ingen åsikt utan fakta.

Sen kan jag väl tillägga att min bil står på pallbockar helt nedplockad, så jag har mao ingen bild på den med alla nya delar som jag har köpt, dock har jag ju lagt krutet på chassi och bromsar och andra bling bling grejer som endast dom som är insatta lägger märke till.
Senast redigerat av ImprezaGC8 (26 december 2010)

4 Inlägg
26 december 2010
Trådstartare
ne men du jag får la göra vad jag vill eller? bättre att säga nått sen när bilen är klar då kan du säga va f*n du vill skulle skratta ihjäl mig om du säger att bilen blev snygg då HAHA men men jag längtar å se vad du har att säga sen när bilen blir klar ska vi säga så?

373 Inlägg
26 december 2010
Masspoint skrev:
ne men du jag får la göra vad jag vill eller? bättre att säga nått sen när bilen är klar då kan du säga va f*n du vill skulle skratta ihjäl mig om du säger att bilen blev snygg då HAHA men men jag längtar å se vad du har att säga sen när bilen blir klar ska vi säga så?

Behövs ju inte, eftersom jag endast genom att (försöka) läsa dom texter du skriver inser hur det kommer sluta.

353 Inlägg
26 december 2010
Masspoint skrev:

allt passar bara man använder jävligt mkt spackel! och nej förstör inte någon impreza! det blir inte snygga med massa stylingkit på! enda är väl att köpa en 2 dörras och ett 22b kit och göra att seriöst!

Sök