4175
Sök

Fixat!!

Finntrollet
640 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
#1
Behöver hjälp med våran nya JVC KD-R411 cd/mp3 stereo.
kopplade in den nyss i Oldsen, enligt manualen.

ström finns så klart :p
men när jag trycker på ON så händer absolut inget och mindre. sad
skulle jag trycka på Eject Cd, så matar den ut och trycker jag på Display, så lyser spelaren upp och visar tiden... no more no less!

har kollat i manualen efter tips, men den är lika fattig som en annan :p

får jag inte fart på det hela, så är väl enheten defekt och jag får ta kontakt med butiken.. trist sad

stereon: http://www.jvc.se/product.php?id=KD-R41 … tid=100055



Allt är fixat!! wink
Senast redigerat av Dennan900GL (1 januari 2011)

Jo vars.

Finntrollet
640 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
#2
yey! ska ut i garaget och testa direkt!!

återkommer med resultat! smile

Jo vars.

Finntrollet
640 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
#3
fan... det funkar! big_smile

tackar!! Gott Nytt År! big_smile

Jo vars.

Finntrollet
640 Inlägg
1 januari 2011
Trådstartare
#4
kul, nu har man rockabilly i bilen wink

Jo vars.


Sök