5776
Sök

Program som konverterar videofiler till mobil

Dude
197 Inlägg
22 november 2006
Trådstartare
Hej är ute efter ett program som konverterar vanliga filer man har på datorn till mobil filer så man kan kolla på det på mobilen.. nån som vet nåt bra?
Senast redigerat av Granholm (22 november 2006)

Ät aldrig snö som blivit gul!

"Ijenkligen"
788 Inlägg
22 november 2006
för tio minuter sedan skulle jag sagt total video converter,men nu funkar det inte längre så jag undrar också om det finns nåt.
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

511 Inlägg
22 november 2006
ja använder ett program som heter " super ".... googla lite på de så hittar du deras hemsida.... där kan du ladda ner de gratis....

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

Trucker
166 Inlägg
22 november 2006
Har ett program som jag hittade på Dc++ med key generator å allt..

Heter Xilisoft 3gp Video Converter, funkar bra för mig.. Ingen skit som dom flesta andra freeware:sen som man bara kan konvertera 2 min film..

Om inte nått av dom du testat hittills är nå bra är det bara att hojta så skickar vi via msn lr liknande..

911 Inlägg
22 november 2006
har för mig att det fanns ett program som hette smart movie som är till för just video konvertering till mobiler ! Det var mkt bättre kvalle genom den än xilisoft å alla andra ! men det är svårt att få tag på typ !

pic up the phone, wazzzaaa

Gorgilus addictus
4 776 Inlägg
22 november 2006
ZamiX skrev:
ja använder ett program som heter " super ".... googla lite på de så hittar du deras hemsida.... där kan du ladda ner de gratis....

Är det detta du menar? smile

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Allt för den där jävla hatten!

Sleeper
3 084 Inlägg
22 november 2006
har WinAVI MP4 Converter det fungerar iaf

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 627 Inlägg
22 november 2006
THEBADGUY skrev:
ZamiX skrev:

Hur långa snuttar kan man konvertera då? hmm

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

511 Inlägg
7 december 2006
ToXtreme skrev:
THEBADGUY skrev:
ZamiX skrev:

Hur långa snuttar kan man konvertera då? hmm

har konventerat långfilmer me de.....

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

saabtok
1 306 Inlägg
7 december 2006
Vilket av det ska man ha då som fanns på hemsidan ... ja har en  sonyericsson k 750 i och skulle vilja  lägga in avi filer på minnes kortet ja har ...någon som vet eller  som kan lägga upp en direkt länk till programet

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

2 953 Inlägg
7 december 2006
de är väll bara att byta namn på filen typ från burn.mp4 till burn.mpeg å sånt har funkat för mig

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Sök