15 januari 2011
Trådstartare
Tjena , jo som rubriken tyder så undrar jag hur man kopplar in ett slutsteg i en AS2 om man kan koppla direkt in utan adapter eller inte och kommer det slutsteget som sitter i bilen störa det nya slutsteget på nått sätt ?
Tack på förhand !