hej pga att min andra tråd vart raderad!!!!! så skriver ja en ny!!! tänkte sälja alla mina 9 st zachry 12" och en brutal låda som e byggd till 8 av dom rackarna så 150 db e inga problem!!! tänkt på 2 eller 4 st 15" av någor grymt märke tex spl, dd eller re! vad tycker ni??
hej pga att min andra tråd vart raderad!!!!! så skriver ja en ny!!! tänkte sälja alla mina 9 st zachry 12" och en brutal låda som e byggd till 8 av dom rackarna så 150 db e inga problem!!! tänkt på 2 eller 4 st 15" av någor grymt märke tex spl, dd eller re! vad tycker ni??
hej pga att min andra tråd vart raderad!!!!! så skriver ja en ny!!! tänkte sälja alla mina 9 st zachry 12" och en brutal låda som e byggd till 8 av dom rackarna så 150 db e inga problem!!! tänkt på 2 eller 4 st 15" av någor grymt märke tex spl, dd eller re! vad tycker ni??
för topic ska vara förklarande.. och din formulering är väll inte den bästa direkt.. skippa alla ! som tex..
Eftersom rubriken ska formulera frågan!!!!!!!!!!!!!!!! typ behöver förslag på 15" basar!!!!!!!!!!!!!!!!! då kanske dom inte låser den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om du har tur!!!!!!!!!!!!!!!!