3047
Sök

Betalning för grejer som ej betalas...av medlem på garagetsidan

2 452 Inlägg
2 februari 2011
Trådstartare
hatar när folk ej betalar för grejer dom köpt...man har fått hälften men sen så vill vissa ej betala som är på denna garaget sidan.....hoppas du känner dig träffad...du vet vem du är....

döden kommer tillbaka

878 Inlägg
2 februari 2011
Ta ett seriöst snack med dom.
MVH
Jonas

All The best
MVH
Jonas .L

:-)
367 Inlägg
2 februari 2011
Skyll dig själv.

KHRacing
2 februari 2011
-Michael skrev:
Skyll dig själv.

idiotinlägg om du ej har några fakta kring ditt uttalande.

:-)
367 Inlägg
2 februari 2011
KHRacing skrev:
-Michael skrev:
Skyll dig själv.

idiotinlägg om du ej har några fakta kring ditt uttalande.

Faktan står ju klart och tydligt; Han gick med på att få hälften av pengarna till att börja med.

Eller köparen kanske gav honom hela summan och sen tog tillbaka hälften?

2 452 Inlägg
2 februari 2011
Trådstartare
köparen betalade bara hälften för att vi skulle slippa alla avgifter o allt o det var han som föreslog det själv o betala hälften o resterande direket efter när varan kommit....är bara så här jag är ganska mycket i mariestad o levererar grejer....för eller senare ser jag han...

döden kommer tillbaka

1 319 Inlägg
2 februari 2011
turbodeath skrev:
köparen betalade bara hälften för att vi skulle slippa alla avgifter o allt o det var han som föreslog det själv o betala hälften o resterande direket efter när varan kommit....är bara så här jag är ganska mycket i mariestad o levererar grejer....för eller senare ser jag han...

då klipper du hans Toung! roll

_----------'

850 Inlägg
2 februari 2011
sleepyoh skrev:
turbodeath skrev:

då klipper du hans Toung! roll

haha den var bra!big_smile

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
3 februari 2011
Meningslös tråd? Känns lite som en bloggvarning. Men ja, jag vet inte...
...det låter lite dumt att bara ta hälften betalt från första början, men det kanske bara är jag!?

1 067 Inlägg
3 februari 2011
-Michael skrev:
Skyll dig själv.

DU har en rolig inställning.. 

Handlar man betalar man för sig..   Måste man hoppa av så kläcker man ur sig det så säljaren kan sälja iväg grejerna till någon annan.

2 452 Inlägg
3 februari 2011
Trådstartare
lås tråden...innan det spårar ur...jag löser det på mitt sätt istället....ja det är för jävligt när folk inte gör rätt för sig....man skall väl tydligen inte lita på folk...

döden kommer tillbaka

Sök