Som rubriken lyder så är detta en intressekoll. Jag har hållt på med det i en månad nu, och med tanke på responsen jag har fått hittils som extrem-nybörjare så verkar det som att jag har en gnutta talang som jag tänker utforska vidare i.
Då är min fråga till ER, tror Ni att det skulle finnas en marknad för detta i sverige? Den dagen man kan börja kalla sig duktig och folk blir imponerade av det man gör, och registrerar sig som egenföretagare. Tror ni att det skulle gå runt?
Jag vet att jag har lång väg att gå innan jag blir tillräckligt bra för att göra jobb åt andra, men som sagt, detta är bara en intressekoll!
Diskutera gärna fritt, egna ideér osv, all kritik är bra kritik.
Jag har lagt upp allt jag hunnit göra sedan jag började på galleri och projekt på min sida. Tänk nu på att jag är extrem nybörjare. så döm inte för hårt! haha
men den där bilden kan du ju inte länka ut det där är ju bara kladd. okej.
Men tack för responsen! med tanke på att jag bara hållt på i en månad idag så kanske man kan bli duktig.
Bara att säga till vad du vill ha lackerat och vad du vill ha för motiv, så går det att lösa Tänkte göra som så att om det är någon som vill ha någonting lackerat i detta stadiet, så får dom säga vad, och på vad, så gör jag det själv först, skickar lite bilder på motivet, är personen nöjd så gör jag jobbet åt dom. det är väl en bra start?
Jag vet inte på rak arm, har dessutom en bekant som också är duktig! Han brukar få hjälpa till när jag behöver något lackat! Warg på Garaget!
Det kan absolut vara ett bra sätt! Du kan ju uppenbarligen måla!!
Det är det här som är det sjuka. Sätter jag mig med en penna i handen och ett papper på bordet, så kan lika gärna en 5åring rita bättre. Men håller jag airbrushen i handen så kan jag visualisera någonting i huvudet och få ner det på papper. lite knepigt
Jag vet inte på rak arm, har dessutom en bekant som också är duktig! Han brukar få hjälpa till när jag behöver något lackat! Warg på Garaget!
Det kan absolut vara ett bra sätt! Du kan ju uppenbarligen måla!!
Det är det här som är det sjuka. Sätter jag mig med en penna i handen och ett papper på bordet, så kan lika gärna en 5åring rita bättre. Men håller jag airbrushen i handen så kan jag visualisera någonting i huvudet och få ner det på papper. lite knepigt
Haha jag tror dig!
Warg är nästan likadan, han kan visserligen rita med papper och penna. Men när det kommer till handstil.. OJ OJ OJ!! Hoppas han inte ser detta och blir arg nu