7478
Sök

Superbowl XLV

Norrlänning
643 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
Halloj, nu drar matchen snart igång.

Pittsburgh Steelers mot Green Bay Packers!

Vad tror ni om matchen, ska  Aaron Rodgers slippa stå i skuggan av Brett Favre?
Ska "Big Ben" Roethlisberger sälla sig till skaran med tre superbowl-segrar?

Personligen tror jag på Steelers, dom har vunnit två stycken mästerskap de senaste 5 åren, så det känns inte som nån omöjlighet att dom gör det igen.
Men man vet aldrig vad Packers hittar på, självklart vore det kul för det "lilla" laget att vinna (Green Bay är lika stort som typ Sundsvall), dessutom är ju Packers det enda non-profit laget i hela NFL.

Båda lagen förtjänar en vinst i mitt tycke, men jag håller på Steelers!

Vad tror ni om kvällens, match, och vilka håller ni på?

2 953 Inlägg
7 februari 2011
ja dinna steelers van då inte iaf big_smile kan väll inte kommentera nått du har skreve då jag inte har följt nfl nått, men såg super bowl iaf smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Norrlänning
643 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
Ja, det gick ju inte särskilt bra med mina gissningar big_smile

Sen verkar ju intresset för football vara sisådär på garaget wink

2 953 Inlägg
7 februari 2011
hehe mjo. Men amerikansk fotboll är väll inte direkt populärt i sverige heller tragiskt nog. Det e ju mkt bättre än alla andra sporter

412 Inlägg
7 februari 2011
xorox_88 skrev:
hehe mjo. Men amerikansk fotboll är väll inte direkt populärt i sverige heller tragiskt nog. Det e ju mkt bättre än alla andra sporter

Vilken kanal sänder dom Handegg på då?
Jag tror inte att jag har sett det på TV nångång, så det är väl klart att det inte är så populärt i Sverige. tongue
Senast redigerat av KennethL (7 februari 2011)

135
├┼┼
24 R

Norrlänning
643 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
både viasat sport och 10an visade Superbowl, Viasat sport brukar visa seriespelet också, kanske 10an gör också (6an gjorde det för några år sen)

Ingen himmel är så blå som min
2 985 Inlägg
7 februari 2011
Brukar gå på lite kassa tider för oss som jobbar på dagtid och behöver sova nattetid smile Sen har jag inte lärt mig reglerna vilket försvårar att bli fast i spelet....

/Mattias

Norrlänning
643 Inlägg
7 februari 2011
Trådstartare
Ja, tiderna är ju knappast optimalt för oss i Sverige, tyvärr, tur jag bara jobbar halvdag idag big_smile

Och att förstå vad som händer underlättar ju en del också, men det går fort att lära sig bara man vill!

2 953 Inlägg
7 februari 2011
KennethL skrev:
xorox_88 skrev:

Vilken kanal sänder dom Handegg på då?
Jag tror inte att jag har sett det på TV nångång, så det är väl klart att det inte är så populärt i Sverige. tongue

espn smile

Sök