Realcar Kit

Talladegakungen
30 oktober 2004 · 8 Inlägg

Är det någon som vet om det är någon skillnad på 3-dörrars och 5-dörrars sidoskjolar på realcar kitet?
Och isåfall vad?
roll

vargass
30 oktober 2004 · 98 Inlägg

Jo jag tror att längden är lite annorlunda jag köpte till min o dem sa att det var annorlunda.... Mvh Jocke

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)
Talladegakungen
31 oktober 2004 · 8 Inlägg

Okej, tack Jocke

vargass
31 oktober 2004 · 98 Inlägg

lungt men har du köpt eller ska du köpa detta paket? jag har bara haft problem med skiten sad

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)
Talladegakungen
31 oktober 2004 · 8 Inlägg

ska köpa.. vaddå problem med det??

vargass
31 oktober 2004 · 98 Inlägg

Jo nackdelarna med det är att man vid varje service måste plocka bort det för att övör huvudtaget kunna göra en service på bilen.... sedan är det passformen på det som kan variera jag har haft stora problem med att montera sidokjolarna men prular man tillräckligt länge med det så går det... bara vissa ord från min sida innan du köper det så du förstår nackdelarna med det..... Mvh Jocke

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)
Talladegakungen
31 oktober 2004 · 8 Inlägg

Besiktningen och servisen ska nog inte vara nårra problem.. och jag har hela februari på mig att få på paketet så det ordnar sig nog med.. men jag ska antagligen hämta det imorn. behöver man släp eller får man in det i en bil?

vargass
1 november 2004 · 98 Inlägg

Ok jo besiktningen ska nog gå bra om dem använder en fyrpelarlift....
jag skulle rekomendera att ta en släpkärra o köra grejerna dem fick inte plats så bra i min bil + att det kan ligga o nöta emot varandra och ligga spänt så ta helst det på en släpkärra men var noga med att inte förpackingen är uppriven så att det inte går sönder... Mvh Jocke

BMW Full fräs!
//Jocke den hårde ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang