sidorna

pimp-in-rby
14 september 2005 ·

tja igen,ni som va så kåta på sidorna jag berättade om innan kan ju kolla här då

www.teamxenon.com
www.performance.speedycarparts.com
www.extremedimensions.com.......


hittar ni inget intressant på dom sidorna så har jag fler.....gnäll inte så jävligt denna gången bara!!!tongue

pimp-in-rby
14 september 2005 ·

pimp-in-rby skrev:
tja igen,ni som va så kåta på sidorna jag berättade om innan kan ju kolla här då

www.teamxenon.com
www.performance.speedycarparts.com
www.extremedimensions.com.......


hittar ni inget intressant på dom sidorna så har jag fler.....gnäll inte så jävligt denna gången bara!!!tongue

sorry,menade

www.speedycarparts.com....istället för performance före

Germax
14 september 2005 · 12 086 Inlägg

Vilka skitsidor.. finns ju inget till min bil!tongue

Jag har 80 sidor för bilstyling och trimning varav ca hälfen är svenska o resten utländska mestadels USA. kan skicka dom som en zipfil via mailen om någon vill ha?

Ska säga att jag har alltså ingen fullständig lista över alla sidor i världen lr i sverige, men vill någon ha dom jag har skickar jag dom gärna!

pimp-in-rby
14 september 2005 ·

Fkoff skrev:
Vilka skitsidor.. finns ju inget till min bil!tongue

Jag har 80 sidor för bilstyling och trimning varav ca hälfen är svenska o resten utländska mestadels USA. kan skicka dom som en zipfil via mailen om någon vill ha?

Ska säga att jag har alltså ingen fullständig lista över alla sidor i världen lr i sverige, men vill någon ha dom jag har skickar jag dom gärna!

hehe det e för att du ha en udda bil!tongue.....

jag ha med rätt mkt men vem fan lägger upp 50-60 sidor i ett forum?du e rätt go i bollen va?

Germax
14 september 2005 · 12 086 Inlägg

Tror jag skrev att om någon vill ha en zipfil så kan jag skicka den. Just pga av att jag inte vill skriva upp 80 länkar.

Kan tillägga att i USA är min bil ytterst förekommande. Maxima som modellnamn är lika vanlig i USA som Audi's A4 är i sverige.

pimp-in-rby
15 september 2005 ·

Fkoff skrev:
Tror jag skrev att om någon vill ha en zipfil så kan jag skicka den. Just pga av att jag inte vill skriva upp 80 länkar.

Kan tillägga att i USA är min bil ytterst förekommande. Maxima som modellnamn är lika vanlig i USA som Audi's A4 är i sverige.

jo,men då kan du ju skaffa ett eget forum lr?

ja förstås,i USA finns det styling till precis ALLT, dom e extrema.....jo a4 e rätt vanligt här men bmw är överlägsna på det här tycker jag iaf

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang