4762
Sök

Kommit över en bra stereo te bra pris men får inte plats i min AUDI A4 ?? någon som byggt in?

1 813 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
#1
hejsan.. jo fick köpa en bra stereo utav en polare något i denna storleken http://www.blocket.se/goteborg/Bilstere … 20&w=2

men någon som har byggt in en sådan å har någon snygg bild på det isf??

vetefan vart ja ska ha den vill inte ha den i handsfacket å vill gärna ha allt annat kvar som sitter på bilen vid stereon)=  och vill inte plasta å bygga om hela alltet för en stereos skull..


någon som har tips ??

mvh padde!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

5 852 Inlägg
17 februari 2011
#2
Den stereon ser ut att vara i enkeldin men ha ett jäkla utstick. Det kan nog bli lite pill att få den att passa någonstans.

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

2 665 Inlägg
17 februari 2011
#3
Bra stereo? Var det han som sålde den som påstod det såklart?

Många har nog en annan uppfattning. O passar den sedan inte i bilen så köp en annan.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 februari 2011
#4
den är inte ett dugg " bra "
Duger, ja absolut, tävla ? no way .

C H E V R O L E T <3

1 813 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
#5
asså det e inte riktigt den modellen som länken. utan något i den storleken;) var asså storleken på själva stereon ja menade att den e stor som fan å kan inte bygga in den :S

Åk före du så väntar jag på dig där..!

1 813 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
#6
japp fick köpa den för 600kr men då avstår ja från affären hehe smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!


Sök