24 februari 2011
Trådstartare
Hej!
Edit: inte helt säker på om den hamnade i rätt forumdel nu, annars får ni ursäkta :)
Jag har en S60 -01 med HU-613 (tror jag, kommer inte ihåg) och min skiva har fastnat och kan inte få ut den. Det går inte att spela skivan men när man försöker så låter det bara illa ur högtalarna, men radion fungerar utan problem.
Någon som vet hur man ska göra för att kanske kunna ta ut den manuellt eller finns det något annat sätt? Om jag måste montera bort radion hur gör jag det isåfall?
Tacksam för svar!
Senast redigerat av aldentaret (24 februari 2011)