4764
Sök

Kopplings hjälp bas till slutsteg!

236 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
#1
basen

http://b2audio.se/Images/HS15%20specs.jpg


Steget?
https://www1.garaget.org/gallery/images/105/104630/104630-365573abe88073a95c42a269b2c85a40.jpg

Kan nån göra nån bild i paint hur jag ska koppla?


236 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
#2
bör jag koppla såhär?




http://b2audio.se/www.b2-audio.com/images/b_001.jpg


Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
3 mars 2011
#3
Ja.
Tycker dock att denna är tydligare:
http://www.rockfordfosgate.com/rftech/woofer_wizard/1_2ohmDVC_4ohm.gif

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten


Sök