4852
Sök

Spl Xtr-300D2 12 eller Kicker L5 12? HJÄLP!!

65 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
#41
tujbo skrev:
RA10 lär du inte bli missnöjd med!

Skönta att höra smile))))


65 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
#42
M_icke_ skrev:
Mofflan skrev:
Inte hört något om det steget förut.
Här finns bilder på hur det ser ut innuti,

http://ampguts.com/gallery/showphoto.ph … mp;cat=632

Måste du vara en av dom få som inte har gjort det!

RA10 är ett riktigt fint steg och kommer funka mycket bra till din bas. Detta steget lämnar både mycket effekt och en helt underbar kontroll.

Bör tilläggas att det är en klass- A/B förstärkare. Drar lite mer ström i förhållande till uteffekt men låter betydligt mycket bättre!

du micke, dom verkar kunna en del smile vet du man ja ska ha för lim vid omkoning av min spl bas ?smile


3 466 Inlägg
4 mars 2011
#43
Twisted523 skrev:
M_icke_ skrev:
Mofflan skrev:
Inte hört något om det steget förut.
Här finns bilder på hur det ser ut innuti,

http://ampguts.com/gallery/showphoto.ph … mp;cat=632

Måste du vara en av dom få som inte har gjort det!

RA10 är ett riktigt fint steg och kommer funka mycket bra till din bas. Detta steget lämnar både mycket effekt och en helt underbar kontroll.

Bör tilläggas att det är en klass- A/B förstärkare. Drar lite mer ström i förhållande till uteffekt men låter betydligt mycket bättre!

du micke, dom verkar kunna en del smile vet du man ja ska ha för lim vid omkoning av min spl bas ?smile

Olika tillverkare brukar använda olika lim. Det bästa är om du ringer till dB-akuten o snackar med Björn.. wink

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

65 Inlägg
4 mars 2011
Trådstartare
#44
M_icke_ skrev:
Twisted523 skrev:
M_icke_ skrev:

Måste du vara en av dom få som inte har gjort det!

RA10 är ett riktigt fint steg och kommer funka mycket bra till din bas. Detta steget lämnar både mycket effekt och en helt underbar kontroll.

Bör tilläggas att det är en klass- A/B förstärkare. Drar lite mer ström i förhållande till uteffekt men låter betydligt mycket bättre!

du micke, dom verkar kunna en del smile vet du man ja ska ha för lim vid omkoning av min spl bas ?smile

Olika tillverkare brukar använda olika lim. Det bästa är om du ringer till dB-akuten o snackar med Björn.. wink

okey=))) tackar big_smile


451 Inlägg
4 mars 2011
#45
... Och om du inte känner för att ringa någon så kan jag bara säga att epoxy till spindeln och kontaktlim till membranet funkade finfint på min L5:a. När du plockar isär den så kan du uppskatta hur starkt lim de använt och köpa likvärdigt, det gjorde jag och det har fungerat i över 7 månader.


Sök