Jag testade på min bil för några år sedan när produkten kom ut.
Det funkade nån månad eller så sen trixade de lite med kamera vinklar på stationerna runt Stockholm.
Sen är det avgörande att nr plåten verkligen sitter vertikalt och inte lite vinklad uppåt för bästa effekt anledningen att jag vet det är att jag överklagade och fick ett foto som var taget på min bakre skylt så det var bara betala.
Bilen jag hade vid tillfället var en BMW 525 Touring och bakluckan där reg skylten sitter lutar in mot bilen.
Jag hade även skylthållarna så jag kunde ta med mig skyltarna in på natten fast jag råkade glömma det en dag och nån klåfingrig jävel var där och snodde bägge skyltarna för mig. Blev polis anmälan och tillfälliga gula skyltar tills nya kom hem i brevlådan och ett jäkla bråk med transportstyrelsen om varför jag inte skulle betala vägtullar den månaden då de hade bevis på att min bil hade minsann passerat tullarna. Jag bara garvade när jag fick se bilderna med mina reg plåtar på en Volvo 740 sedan. Jag klarade mig då jag hade både polis anmälan kvar samt att det var fel bilmärke på bilderna!
Please be patient, monkey learning to drive!