27 mars 2011
Trådstartare
Johnsen skrev:
ett tips är att kolla HU på pixmania, är i de flesta fall aningen biligare än hos andra, vad är det för typ av HU du ska ha? Dubbel eller enkel Din?

Spelar inte så stor roll vad för huvudenhet ja ska ha, bara den levererar och har nått av usb/skiva/aux osv. och det är det ju i dem flesta. Vart försvan inlägget om kondensator föresten?:PXD, aja iaf, ja vet att det inte är som ett extra batteri , men det måste ju kunna orka driva steget. Så det inte blir några svackor.
Senast redigerat av LanarN (27 mars 2011)
Hell Yeah!