Jag kör JL´s 3.5" i brädan (De dyraste) och jag är faktiskt väldigt nöjd, en klar och distinkt diskant men som verkligen inte tar över och skär i öronen, dock har de en tendens att spricka lite lite när man spelar riktigt högt.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.