8 april 2011
Trådstartare
Har en JVC stereo som bara gav upp här för någon dag sen, är nybörjare men började mäta lite och kom fram till att de inte kommer någon ström till "dom vänstra kablarna" dom delar som upp sig i två delar och dom till vänster om man tittar framifrån verkar inte få någon ström.
Då till min första fråga, ska det gå mätbar ström där?
Om så är fallet vad kan vara fel?
har kollat säkringen bak på stereon och den vanliga och dom är hel.
tacksam för svar. Är nybörjare...
Senast redigerat av henkoo (8 april 2011)