8 april 2011
Trådstartare
Skulle behöva lite råd ang. en mondeo, hjälper en polare att dra lite ljud och hittar inget smidigt sätt att få in matningen från motorrummet till kupén.. någon som har nått tips där?
Senast redigerat av nhalvarsson (9 april 2011)