Eftersnack: YstadTräffen Premiären 2011 Fredag 8 April kl 20:00

VWJensa
10 april 2011 · 1 Inlägg

Efter att ha läst allt gnäll här känner jag att jag måste skriva en kommentar!
Kunde tyvärr inte närvara på årets premiär pga oföretserbara omständigheter men va dock på fjolårets premiär och där va det klart fler än "volvobönder" som burnade iaf.
Vad som gäller fylleri så ta en titt på cruisingen i Ystad och för all del Jönköping i påskhelgen så finns det där oxå; TYVÄRR!!!!
Nedskräppningen e ju tyvärr något man INTE kan göra något åt!
Att det e kul o köra race kan jag förstå men det e ju inte allt!
Om man tvunget måste köra race så gör då det på lämpliga ställen där ingen kan komma till skada typ bana!
Efter att sett filmen från Sjöborakan och hur det var i hamnen ifjol så är det tyvärr inte säkert i mitt tycke iaf!
Att platsen börjar bli för lite en ju klart men kom då med konkreta förslag istället för bara gnäll!!
Tror att många som gnäller aldrig har varit med och arrangerat någon träff överhudtaget, rätta mej gärna om jag har fel!!
Har varit väldigt aktiv i en förening och anordnat många träffar i mitt liv o vet hur mycket arbete det är med sådant.
Att där har funnits en kommunikation mellan dom få som ordnar detta o kommun/polis tycker jag bara är bra då det annars kan bli så himla fel!
Att polisen är där är något man aldrig kan göra åt, tyvärr!
Denna gång så verka det ju bara ha varit bra då dom gick in o dirigerade trafiken.
Dom gjorde likadant i Jönköping ifjol under påskhelgen!
Dom är ju där under cruisingen oxå!
Har man en laglig bil så har man ju inget att vara rädd för eller hur?
Vad det gäller bur i bil så är lagen klar där ju!
Bilen måste vara reg.besiktigad med bur så att det står i fordonshandlingarna annars e det inte lagligt, tyvärr!

Detta va bara lite av mina högst EGNA tankar efter att läst om allt här!!

Till er som fixar detta så säger jag bara KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!

Volkswagen bubbla "My Tweety" (1966)
Volkswagen 1500 S "Notchen" (1965)
MrJAM
10 april 2011 · 1 464 Inlägg

Phaeton skrev:
Musiken döda ju alla böndernas breda skånska i bakgrunden så jag håller inte me dig smile

Jag är en av dem, men jag håller med dig. Får lite Idolvarning-njursmärtor när jag hör mig själv på film, så... lol

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Skaune
10 april 2011 ·

MrJAM skrev:

Phaeton skrev:
Musiken döda ju alla böndernas breda skånska i bakgrunden så jag håller inte me dig smile

Jag är en av dem, men jag håller med dig. Får lite Idolvarning-njursmärtor när jag hör mig själv på film, så... lol

Lite OT, men de e hemskt de där, när man hör andra prata på tv så låter de ok med skånskan, men när man hör sig själv? yikes hur fan låter man? haur jaug en pantolla i flabben när jau snaggar illör?

WeDo
10 april 2011 · 3 390 Inlägg

En Inför tråd får aldrig göras om till en Eftersnack. För detta ska en helt ny tråd skapas.

Låser här

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang