Tyvärr är det enda sättet att få in ljudet på ett vettigt sätt i kupén att bygga en bandpasslåda med porten upp genom hatthyllan i dessa bilar. (för du har ingen skidlucka?)
Bandpasslådor är för övrigt bland de mest komplicerade baslådor man kan bygga.