Eftersnack: Efterträff på Birsta kvällen 16/4

Jockefors
19 april 2011 · 961 Inlägg

e34-Dubbel skrev:

Bojjann skrev:
Jag tycker att vi sätter ett datum nångång under maj, typ 28 eller nått.. nu har det varit 3 träffar på 8 dagar.. känns ju som att de blir lite överstyr, ingen vill ju åka långt för att komma hit om vi har träffar varje helg! :p

Ska ni ha den 28:e så kommer det nog inga ifrån Hudik iaf för alla ska ner på Skogenracing träffen i Gävle som är just den kvällen smile

alla ? njee tongue

Pure DieselPower
Bojjann
19 april 2011 · 474 Inlägg

Jockefors skrev:

e34-Dubbel skrev:

Bojjann skrev:
Jag tycker att vi sätter ett datum nångång under maj, typ 28 eller nått.. nu har det varit 3 träffar på 8 dagar.. känns ju som att de blir lite överstyr, ingen vill ju åka långt för att komma hit om vi har träffar varje helg! :p

Ska ni ha den 28:e så kommer det nog inga ifrån Hudik iaf för alla ska ner på Skogenracing träffen i Gävle som är just den kvällen smile

alla ? njee tongue

Det var bara ett exempel, alltså om man sätter ett datum försöker ju alla fixa sina bilar till max tills det datumet, och många hinner planera in träffen.. nu vart det ju typ ett sms dagen innan, och då har man ju kanske fullt upp den dagen smile Och vi ska ju givetvis försöka tajma in det då de inte är några aktiviteter i någon av grannkommunerna, så folket som bor i grannkommunerna tar sig hit till sundsvall:) Förra året kom det ju folk från tex umeå, gävle, stockholm.. och det vart ju lyckat smile

BMW E34 540 (1994)
e34-Dubbel
19 april 2011 · 37 Inlägg

Bojjann skrev:

Jockefors skrev:

e34-Dubbel skrev:

Ska ni ha den 28:e så kommer det nog inga ifrån Hudik iaf för alla ska ner på Skogenracing träffen i Gävle som är just den kvällen smile

alla ? njee tongue

Det var bara ett exempel, alltså om man sätter ett datum försöker ju alla fixa sina bilar till max tills det datumet, och många hinner planera in träffen.. nu vart det ju typ ett sms dagen innan, och då har man ju kanske fullt upp den dagen smile Och vi ska ju givetvis försöka tajma in det då de inte är några aktiviteter i någon av grannkommunerna, så folket som bor i grannkommunerna tar sig hit till sundsvall:) Förra året kom det ju folk från tex umeå, gävle, stockholm.. och det vart ju lyckat smile

Tror ändå att 28:e är för tidigt, ta lite senare ist tycker jag

xorox_88 Smack that ass!!
19 april 2011 · 2 953 Inlägg

säger som  e34, nångång i mitten eller slutet på maj skulle nog vara bättre

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Bojjann
20 april 2011 · 474 Inlägg

Jag skrev ju 28:e MAJ.. men det var bara ett förslag, ist för att vi ska ha träff varje helg..

BMW E34 540 (1994)
Mordiiax
20 april 2011 · 77 Inlägg

28e maj så är det Big Meet i Sollefteå. Åk dit istället och kolla på hundratalsbilar i bra skick.

Senast redigerat av Mordiiax (20 april 2011)

DeeJay_R Märkestekniker
20 april 2011 · 289 Inlägg

Mordiiax skrev:
28e maj så är det Big Meet i Sollefteå. Åk dit istället och kolla på hundratalsbilar i bra skick.

Big meet e vell för v8 åkare?smile

TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
20 april 2011 · 938 Inlägg

Cruisingen på kvällen är för amerikanska bilar och "veteranbilar/entusiastbilar" i gott skick äldre än 30år... Utställnigen på dagen har jag för mej är öppen även för andra bilar, stylade och i gott skick, men ska inte svära på de, jag kan ha fel och regler kan ha ändrats tills i år...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Mordiiax
20 april 2011 · 77 Inlägg

Compello kommer att ställa ut med lite nyare och roligare bilar. På kvällen tittar man på entusiastbilarna som glider runt medans man själv intar lite lager i gyllene form.
Måste väl alla dagar i veckan ändå klå 745or som enhjulsburnar på en parkering?

WeDo
20 april 2011 · 3 390 Inlägg

Nya träffar diskuteras i nya trådar, i Eftersnack diskuteras endast träffen som var.

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang