Angående: Karavan från karlstad till Elmia lördagen den 23 april

StefanNyqvist
19 april 2011 · 172 Inlägg

"*stopp i mariestad shell som vanligt " är det Hassle-tappen vi pratar om nu eller? tongue ... För i Mariestad vid Shell blir de inte lätt med så många bilar... Så jag vet om ska möta upp er där eller om jag ska stå ut med Skövde vägen och ev. filma eller fota när ni kommer!

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
StefanNyqvist
19 april 2011 · 172 Inlägg

Evsan89 skrev:

StefanSvensson skrev:
"*stopp i mariestad shell som vanligt " är det Hassle-tappen vi pratar om nu eller? tongue ... För i Mariestad vid Shell blir de inte lätt med så många bilar... Så jag vet om ska möta upp er där eller om jag ska stå ut med Skövde vägen och ev. filma eller fota när ni kommer!

Vi syftar på lastbilsparkeringen som finns där.
Filma eller ta kort vore ju kul on någon kunde göra, så om du är sugen på de så gärna smile

Ska se till att fixa fram något så står vi ut med 26'an istället big_smile

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
sachman Arn Racing
20 april 2011 · 383 Inlägg

Evsan89 skrev:

StefanSvensson skrev:
"*stopp i mariestad shell som vanligt " är det Hassle-tappen vi pratar om nu eller? tongue ... För i Mariestad vid Shell blir de inte lätt med så många bilar... Så jag vet om ska möta upp er där eller om jag ska stå ut med Skövde vägen och ev. filma eller fota när ni kommer!

Vi syftar på lastbilsparkeringen som finns där.
Filma eller ta kort vore ju kul on någon kunde göra, så om du är sugen på de så gärna smile

Jag kommer vara redo med kameran när ni kommer till Skövde med smile

Arn Racing
Peugeot 405 mi16 "PEGASUS avställd" (1990)
JoXter
21 april 2011 · 492 Inlägg

De börjar dra ihop sig gott folk!

Skulle önska att alla ledare för dom som ska ansluta skickade ert mobilnummer till mig på pm
så jag kan förbereda er lite och så man kan kontakta er om de skulle uppstå nått problem

Senast redigerat av JoXter (4 april 2022)

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
JoXter
22 april 2011 · 492 Inlägg

Då ses vi imorgon alla! smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
grymmebulten
22 april 2011 · 56 Inlägg

yes smile ses vi biltema

Knallhattsson
22 april 2011 · 176 Inlägg

segt att folk ballar ur så man ska behöva åka ensam i bilen men de ska de väl vara värt? wink

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
JoXter
23 april 2011 · 492 Inlägg

TjoppTjopp skrev:
segt att folk ballar ur så man ska behöva åka ensam i bilen men de ska de väl vara värt? wink

Lätt! big_smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Knallhattsson
23 april 2011 · 176 Inlägg

JoXter skrev:

TjoppTjopp skrev:
segt att folk ballar ur så man ska behöva åka ensam i bilen men de ska de väl vara värt? wink

Lätt! big_smile

men då får ni se till att va sociala med wink

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
StefanNyqvist
23 april 2011 · 172 Inlägg

JoXter skrev:

TjoppTjopp skrev:
segt att folk ballar ur så man ska behöva åka ensam i bilen men de ska de väl vara värt? wink

Lätt! big_smile

Håller med, lätt värt de!!! Vi kommer att stå och ta lite kort över E20 imorgon när ni kommer rullandes hoppas jag på! Om de inte är allt för mycket trafik, för då vill jag inte stå på bron! Bli inte förvånade om det står en Skyline R33 & en Dodge Magnum med varningsblinkers på, för då är det bara vi! big_smile

// Stefan - Mariestad \\
# Nissan Skyline R33 Gts-t Spec 2 -96
# Hyundai i40
JoXter
23 april 2011 · 492 Inlägg

TjoppTjopp skrev:

JoXter skrev:

TjoppTjopp skrev:
segt att folk ballar ur så man ska behöva åka ensam i bilen men de ska de väl vara värt? wink

Lätt! big_smile

men då får ni se till att va sociala med wink

Du med isf.. smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
JoXter
23 april 2011 · 492 Inlägg

StefanSvensson skrev:

JoXter skrev:

TjoppTjopp skrev:
segt att folk ballar ur så man ska behöva åka ensam i bilen men de ska de väl vara värt? wink

Lätt! big_smile

Håller med, lätt värt de!!! Vi kommer att stå och ta lite kort över E20 imorgon när ni kommer rullandes hoppas jag på! Om de inte är allt för mycket trafik, för då vill jag inte stå på bron! Bli inte förvånade om det står en Skyline R33 & en Dodge Magnum med varningsblinkers på, för då är det bara vi! big_smile

Härligt!
Vår ledarbil kommer vara en svart dodge magnum och ni lär se oss! smile

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Knallhattsson
23 april 2011 · 176 Inlägg

JoXter skrev:

TjoppTjopp skrev:

JoXter skrev:
Lätt! big_smile

men då får ni se till att va sociala med wink

Du med isf.. smile

alltid! big_smile
kommer i firmabilen wink

Senast redigerat av TjoppTjopp (23 april 2011)

BMW E90 316i "Norsken" (2008)
Kreutz
23 april 2011 · 71 Inlägg

JoXter skrev:

StefanSvensson skrev:

JoXter skrev:

Lätt! big_smile

Håller med, lätt värt de!!! Vi kommer att stå och ta lite kort över E20 imorgon när ni kommer rullandes hoppas jag på! Om de inte är allt för mycket trafik, för då vill jag inte stå på bron! Bli inte förvånade om det står en Skyline R33 & en Dodge Magnum med varningsblinkers på, för då är det bara vi! big_smile

Härligt!
Vår ledarbil kommer vara en svart dodge magnum och ni lär se oss! smile

Vi får hålla utkik och vara redo då wink så sluter vi upp efter lite bilder och filmande när ni glider förbi smile

JoXter
23 april 2011 · 492 Inlägg

låter bra.. befinner oss ca en mil före gullspång nästa stopp är otterbäcken, ligger lite tidigt i planeringen

Lamborghini Gallardo "LP-560" (2009)
Kreutz
23 april 2011 · 71 Inlägg

Fint det. Inväntar bilsamling utmed Mariestad-Skövde vägen. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang