Styling saab 9000 Finns det?

mjukismagnus
1 januari 2007 · 470 Inlägg

Funderar lite på att Köpa en saab 9000 och har kollat runt lite efter nått styling paket men hitttar inget...?

Vet nån om det finns nått speciell styling "kjolpaket och spolrar" eller liknande till dennna bil hittar inget förutom avgassystem och sånt...


Tacksam för svar!

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Germax
1 januari 2007 · 12 086 Inlägg

Finns kjolkitt till CC, tror plast o son har de.. Sen finns ju Saab orginal Aeroflow lr vad de heter.. ganska extremet för o va ett orginalkit.. finns till både CC och CD. Till CS finns inge vad jag sätt, men orginal Aerokittet på CS är de ända som behövs för att den ska bli snygg! Ögonlock finns till samtliga tror jag.

mjukismagnus
1 januari 2007 · 470 Inlägg

JapMax skrev:
Finns kjolkitt till CC, tror plast o son har de.. Sen finns ju Saab orginal Aeroflow lr vad de heter.. ganska extremet för o va ett orginalkit.. finns till både CC och CD. Till CS finns inge vad jag sätt, men orginal Aerokittet på CS är de ända som behövs för att den ska bli snygg! Ögonlock finns till samtliga tror jag.

Tckar det skall jag kolla på....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Catling Old School Ford
1 januari 2007 · 600 Inlägg

"Ögonlock finns till samtliga tror jag."

finns bara ögonlock till nya karossen ej gammla smile

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!
Ford Capri "ELD" (1981)
Ford Capri "Mk3 3.0l Essex" (1978)
Ittas
2 januari 2007 · 57 Inlägg

de finns en kille här på garaget, "Jek" tror jag han heter. han gör kjolpaket runt om hela bilen.. de ser likadana ut so på hans bil om du sker efter honom här på garaget och kollar.. letar själv till min så tipsade någon mig om honom.. men han kan göra ett skit till en CS med.

Speed_Advanced
2 januari 2007 · 131 Inlägg

kolla in på saabstyling.se

I drive I laugh and I Conquer
mjukismagnus
2 januari 2007 · 470 Inlägg

Speed_Advanced skrev:
kolla in på saabstyling.se

Nja det är CSE n jag syftar på och det har de inte där heller tyvärr....


Tråkigt nog

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
mjukismagnus
2 januari 2007 · 470 Inlägg

Ittas skrev:
de finns en kille här på garaget, "Jek" tror jag han heter. han gör kjolpaket runt om hela bilen.. de ser likadana ut so på hans bil om du sker efter honom här på garaget och kollar.. letar själv till min så tipsade någon mig om honom.. men han kan göra ett skit till en CS med.

Fan va shysst ja det var inget ful kjolpaket han hade direkt

Det hade varit bra isåfall för det är till nya karossen jag letar efter....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Ittas
2 januari 2007 · 57 Inlägg

Det hade varit bra isåfall för det är till nya karossen jag letar efter....

har själv den nya karossen men tror han kan fixa de. skriv till honom och kolla och fråga.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang