Eftersnack: Karavanen från mälardalsregionen mot Elmia 23/4 2011

Phed
24 april 2011 · 242 Inlägg

Jahapp, trodde redan att det fanns en tråd upplagd, men here we go!

Hur tyckte ni att det fungerade i ledet?

Var registreringsnumren så jävla viktiga när vi tillochmed låg under högsta tillåtna hastighet och sedan blir omkörd av 4 - 5 bmw's ett par km innan katrineholm som riskerade resten av ledets liv lika mkt som sina egna?

Hade ni kul på mässan?
Gjordes det några inköp?
Krockade du?
Blev du av med körkortet?

Släng upp bilder i tråden!!

(OBS, frågorna överst är till största delen riktade rakt mot västeråskaravanen, där uppslutningen förövrigt blev 1/4 av antalet anmälda deltagare.)

Dagens ris går till idioten i den ljusa pickupen som i sällskap av en skyline inte hade vett nog att stänga av sina dimljus i någon mil strax innan stora sundby (hjälmaren) och bländade ihjäl mig trots att jag signalerade bakåt att det inte var ok. Nästa gång skickar jag ut en kasse krökta armeringsjärn.

Dagens cred går till den sköna skara som åkte mot rött i katrineholm, körde om över heldraget och kukade upp hela ledet, det var verkligen genialiskt.

danielffs
24 april 2011 · 308 Inlägg

jaa blev ju mer fel än rätt från min sida sorry för det, men man ska ju lära av mistagen.
tempot var lite av ett missförstånd tror jag.
han ville väll antagligen bara hålla väldigt bra avstånd men jag uppfattade det som om jag nästan åkte ifrån bilen bakom när jag körde efter hastighets  skyltarna. så strax efter Etuna blev tempot lite konstigt.
men det jag tycker är konstigt var att över 50% inte enns bemödade avanmäla sig utan bara struntade i att komma.

Alex_M Steker som aldrig förr
25 april 2011 · 503 Inlägg

Ni skulle ha åkt med våran karavan istället. det va hur kul som helst. lätt 40-50 bilar som åkte från shell macken.

8-)
Phed
25 april 2011 · 242 Inlägg

Alex_M skrev:
Ni skulle ha åkt med våran karavan istället. det va hur kul som helst. lätt 40-50 bilar som åkte från shell macken.

Det var väl ni som slöt upp med oss strax innan katrineholm?

Phed
25 april 2011 · 242 Inlägg

http://www.geting.se/image.php/300281-IMG_5442.jpg

http://www.geting.se/image.php/300282-IMG_5449.jpg

Alex_M Steker som aldrig förr
25 april 2011 · 503 Inlägg

eller så slöt vi inte ens upp med er. de va väl snarare ni som fick flytta på er. eftersom ni körde så jävla mesigt :smile

8-)
danielffs
25 april 2011 · 308 Inlägg

trodde ni åkte över örebro...

Alex_M Steker som aldrig förr
25 april 2011 · 503 Inlägg

ja de gjorde vi ju. men de va väl nåra från hälla som vi såg på vägen. en orange 350z bland annat.

8-)
Phed
25 april 2011 · 242 Inlägg

Alex_M skrev:
eller så slöt vi inte ens upp med er. de va väl snarare ni som fick flytta på er. eftersom ni körde så jävla mesigt :smile

Vi hade väl inget val då det kändes mer eller mindre sinnessjukt att köra om ledarbilen över heldraget. Men det var helt ok att 5 bilar i rad tätt bakom toofast att bränna om oss i en relativt riskabel kurvig backe, genialiskt.

Om ni åkte över örebro var det inte heller ni som brände om oss. En orange 350z fanns ej i ledet.

Senast redigerat av Phed (25 april 2011)

Alex_M Steker som aldrig förr
25 april 2011 · 503 Inlägg

okej då var det inte vi isåfall !

8-)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang