5852
Sök

Vad hände med ridetech?

1 738 Inlägg
28 april 2011
Trådstartare
Tja!

Skulle bara kolla lite vad som hände med ridetech? värkar som att det inte kursade utan kör på som vanligt! Gjorde en beställning på siliconslang o alu rör därifrån men son "just in case" skickade jag ett mail till kundservice o frågade om leveranstid FAST det står på deras sida om just leveranstiden! 1 dag senare fick jag svar att de försöker skicka samma dag o om inte nästkommande!

Var allt bara "bullshit" om att de skulle läggas ner m.m?  eller har nån någon mer info om dom?

2 174 Inlägg
28 april 2011
Förra ägaren magnus har galet stora skulder och efter lurat tusentals kunder gick företaget i konkurs med 1.3 miljoner i skatteskulder då han sålt hur mycket som helst svart. Han "konkade" företaget, Körde alla grejer fort som fan till kalmar till en FD anställd som heter pontus, och han tog över ridetech PÅ PAPPRET, Vice ordförande i företaget är inte minst, magnus simmeruds FRU caroline, Snacka om bluff och båg hela vägen igenom, dom försöker göra varor som inte finns enligt skattemyndigheten, vita igen genom sälja dom på nytt, Snacka om fint sätt och tvätta pengar.

Dom har nu lagret i kalmar som sagt, men det är fortfarande samma slusk och bluff som äger och driver det, fast hans fru äger det på pappret.

Han undvek rättegången som var för några månader sen gömde sig i usa.

Men snart åker han dit stenhårt känner jag på mig smile

1 738 Inlägg
28 april 2011
Trådstartare
hangman skrev:
Förra ägaren magnus har galet stora skulder och efter lurat tusentals kunder gick företaget i konkurs med 1.3 miljoner i skatteskulder då han sålt hur mycket som helst svart. Han "konkade" företaget, Körde alla grejer fort som fan till kalmar till en FD anställd som heter pontus, och han tog över ridetech PÅ PAPPRET, Vice ordförande i företaget är inte minst, magnus simmeruds FRU caroline, Snacka om bluff och båg hela vägen igenom, dom försöker göra varor som inte finns enligt skattemyndigheten, vita igen genom sälja dom på nytt, Snacka om fint sätt och tvätta pengar.

Dom har nu lagret i kalmar som sagt, men det är fortfarande samma slusk och bluff som äger och driver det, fast hans fru äger det på pappret.

Han undvek rättegången som var för några månader sen gömde sig i usa.

Men snart åker han dit stenhårt känner jag på mig smile

hmm :S låter ju inte bra men dom har ju lovat att skicka grejerna så kommer det inte nån gång under nästa vecka så beställer jag nån annan stans! jag har ju mitt mail till försvar wink

2 077 Inlägg
28 april 2011
Finns det ens ngt bra och säga om dem överhuvudtaget? haha!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Supraman
2 300 Inlägg
29 april 2011
Om folk kunde ge fan i att handla hos dessa oseriösa firmor så hade dom kanske dött ut någongång.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Ointresserad.
936 Inlägg
29 april 2011
Känner på mig att "någon", kommer hoppa in här och säga att den här tråden är jätteonödig.

Teabag appreciation club.

711 Inlägg
29 april 2011
Är inte hans morsa åklagare också? Vet inte om det var här jag läste det eller om det
var på flashback.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
29 april 2011
Vad är det som är så märkvärdigt med Ridetech egentligen? Tänkte mest eftersom det relativt ofta ploppar upp trådar om företaget hmm

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Forummoderator
10 576 Inlägg
29 april 2011
Vad är en fredag utan en ridetechtråd... prova googla lite och läs på, kan ju ge svar till de nyfikna. Som vanligt gillar vi inte denna typen av trådar på garaget då bägge parter inte kan framföra sin version.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök