Hej allihopa! Vill bara presentera mig lite snabbt och tänkte berätta om min lilla idé.
Jag är en glad kille på 21 år som är bilintresserad. Äger en ruggigt ful 740 som jag
snart ska ta hand om och fixa upp. Förutom bilar gillar jag även foto & rörlig film.
Har varit på ett par race i år och filmat lite, och kommer även fortsätta med det under årets gång.
Min plan är sen att klippa ihop en liten "racefilm" där klipp från hela året kommer visas.
Uppskattningsvis blir väl filmen på cirka 40 minuter, och det är ju normalt? Givetvis kommer
alla reggplåtar som syns vara cencurerade och även annat som kan ha betydelse.
Det jag vill framföra med det här är att jag söker klipp från andra som skulle vilja skicka in lite material.
Antingen cencurerar du reggplåtar/annat som behövs, eller så ordnar jag det.
Det kan handla om street-race, dragrace och andra tillfällen. Det behöver inte bara vara bilar, utan
MC är också välkommet.
När beräknas filmen vara klar? Ja... när säsongen är över? Endast material från 2011 är intressant.
Vad som skulle vara bra är att skriva vilket race/evenemang det är ifrån och även datum.
Finns redan en hel del material, så det är bra om man vet vilket som är vilket och när det är ifrån.
Creed i slutet kommer ges till alla som har bidragit med material!
Mailen som materialet skickas till är:
race.productions@gmail.comVet att man har över 7 GB i utrymme, men jag vet inte hur stora filerna MAX får vara.
Jag har plockat fram ett par sidor där man kan ladda upp materialet, sen får man en länk,
och den länken skickar man till min mail.
Unlimited free file storage and free file hosting - Max 1 GB per fil.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service - Max 1 GB per fil.
Free File Hosting. Upload and share your files. - Max 1 GB per fil.Om ni har några som helst frågor/tips så tveka absolut inte att kontakta mig här i tråden,
via pm eller helt enkelt via ett mail!