Tappat bilnycklarna! hur ska man skaffa nya?

cryso
2 maj 2007 · 62 Inlägg

någon som vet hur man går tillväga när man tappat alla nycklar till bilen har en folka från 71. går det att ringa vw och de har nycklar till så gamla bilar eller är det bara att byta ut hela tändningslåset?

beemern .......
2 maj 2007 · 2 655 Inlägg

cryso skrev:
någon som vet hur man går tillväga när man tappat alla nycklar till bilen har en folka från 71. går det att ringa vw och de har nycklar till så gamla bilar eller är det bara att byta ut hela tändningslåset?

till en så gammal bil e de nog bara byta. skulle nästan tro att man skulle bli utskrattad om man  gick å fråga om de finns att få tag på tyver sad...

ironhead volvoraggare
2 maj 2007 · 4 776 Inlägg

håller med beemern där det är nog bara att byta ut tändningslåset tror inte heller på att nyckar går att få tag på

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
cryso
2 maj 2007 · 62 Inlägg

ironhead skrev:
håller med beemern där det är nog bara att byta ut tändningslåset tror inte heller på att nyckar går att få tag på

till volvo går det ju att få tag i alla nycklar genom bilia omjag förstått rätt, så det kanske går till vw också. ska ringa runt imorgon och kolla...

NoCooL
2 maj 2007 · 215 Inlägg

ring till vw o prata de går o fåfram nycklarna Mvh:M

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
2 maj 2007 · 5 753 Inlägg

tappade bort nycklarna till min i vintras och då ringde jag till ford och som sa att jag skulle ta lös dörr låset och lämna det till dom så skulle dom plocka isär det och läsa av nån kod som finns i låset och kunde genom den koden fixa nya nycklar.. dock så hittade jag mina nycklar så jag slapp allt besvär men de jag tänkte var att det går nog göra samma sak på andra bil märken med smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
cryso
2 maj 2007 · 62 Inlägg

någon mer som vet något mankan göra? är ju bug run om en månad då måste den ju rulla ju

GOLF_TDI_
3 maj 2007 · 141 Inlägg

dom kan slå det hos vw ring och prata med dem kostade mig 650kr när jag gjorde det dem beställer nya nycklar ålder på bilen ska inte spela någon roll!!!mvh clavo

Claeson
cryso
3 maj 2007 · 62 Inlägg

GOLF_TDI_ skrev:
dom kan slå det hos vw ring och prata med dem kostade mig 650kr när jag gjorde det dem beställer nya nycklar ålder på bilen ska inte spela någon roll!!!mvh clavo

försökte rinag vw sverige och din bil nu men ingen av dem kunde fixa nycklar värkar det som.

ghost_boy83 CREW
3 maj 2007 · 2 594 Inlägg

cryso skrev:
någon som vet hur man går tillväga när man tappat alla nycklar till bilen har en folka från 71. går det att ringa vw och de har nycklar till så gamla bilar eller är det bara att byta ut hela tändningslåset?

haha samma problem har jag med fast min blev stulen för ett par veckor sen jag tängte åka på skroten å köpa nya lås bara annars har jag en 72 koplett me alla lås om du behöver byta smile

cryso
3 maj 2007 · 62 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

cryso skrev:
någon som vet hur man går tillväga när man tappat alla nycklar till bilen har en folka från 71. går det att ringa vw och de har nycklar till så gamla bilar eller är det bara att byta ut hela tändningslåset?

haha samma problem har jag med fast min blev stulen för ett par veckor sen jag tängte åka på skroten å köpa nya lås bara annars har jag en 72 koplett me alla lås om du behöver byta smile

det vore ju kanon kanske.. ska ta bort ratten och åpan som sitter för låset och kolla om jag hittar något nr där.. vissa säger att det ska finnas där andra sägar att det inte gör det så vi får se

Malkurrag
23 maj 2011 · 415 Inlägg

Lånar denna tråd lite ^^
Hur gör man för att kolla vilken loskolv man ska skaffa till en Vauxhall Victor FB 1964?
Jag menar kan jag ta från en saab V4 eller liknande? Eller MÅSTE det vara en victor som hålet för kolven passar lixom? tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang