4305
Sök

Söker Iso kontakt till en Kenwood KDC-BT50U

1 813 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
hejsan. har en bilstereo som heter Kenwood KDC-BT50U men alla kablar från stereo kontakten e avklippta förutom plus å minus . så kan inte skarva kablar lr något från den.

men så behöver ja en ny kontakt från stereon. och har kollat runt men kan inte hitta vart dom säljer den kontakten från stereon )=

biltema har bara stora så dom passar inte.

bild på kontakten hittar du här http://www.google.se/imgres?imgurl=http … mp;bih=831

mvh padde

Åk före du så väntar jag på dig där..!

6 851 Inlägg
28 maj 2011
haha..luktar stulet wink
Finns att få tag på. men kostra endel då det går som reservdel. Men som sagt, går att få tag på.

1 150 Inlägg
28 maj 2011
Hallao du smile

Sitter de gamla kvar i kontakten? Alltså stumparna som är avklippta. Ska rota igenom "bra å ha" lådan sen, kan hända jag har en sån kontakt, och är inte sladdarna på rätt plats jämfört med den gamla kontakten så har jag för mig att de går att flytta dem i kontakten, så därför vore de bra om man kunde se var de gamla sitter..

Hajjar du?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

1 813 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
ja den gamla finns kvar. ja du menar plocka ut dom som sitter i å trycka ner nya sladdar bara tongue ??

måste se om ja kan få igång den igen. singnaljorden e nog brända. hitta en här på goorg som hade haft samma problem å han hade gjort en ny singnaljord på den bara sen funka den smile men jag å el går inte riktigt ihop smile klara det ett tag sen får man spel på skiten hahahah tongue

1 150 Inlägg
28 maj 2011
Hahah, jo jag hörde talas om det, nån som gjort ny signaljord. De va väl inte så avancerat men minns inte hur man gjorde bara?

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 813 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
haha smile ne ja har aldrig gjort det förr så har inte en aning men kan inte vara så jävla svårt tongue men skitstereo efter som det e fler som har samma problem. tråkigt å köra runt med en biltema stereo från 2000talet haha tongue som inte tål bastrycket för stereon hoppar så hackar det när man ska spela lite högt hahaha tongue totalt värdelös ! men det positiva med den att den håller å den tar faktisk Mp3 format hahaa tongue

1 150 Inlägg
28 maj 2011
MmmmmmP3 är ju bra smile

Hahah.. Det man gör om man har bränd signaljord är att man sätter en kabel från höljet på lågnivån, till stereons chassi... De som händer är väl att om jorden är kass, så jordar de genom lågnivåkabeln..

Är väl snart nån som tillrättavisar de ja nyss skrev ändå så, så vet du smile

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 813 Inlägg
28 maj 2011
Trådstartare
ja man kan ju prova det iaf tongue men får ta det i morgon å kolla det.

Sök