Angående: Stående Trollhätteträff, nästa 28maj 17.30

Pettzon88
15 maj 2011 · 295 Inlägg

Tjena!!
Jag har startat en bilträff i Trollhättan som riktade in sig på Volvo i första hand men av svalt intresse är nu även andra bilmärken också välkomna så vi kan ha en stor o varierande träff.
Datum och tid presenteras i topic när allt är spikat, men försöker hålla oss till var 14onde dag iaf.

Detta är bara en träff där alla kan stå o snacka och ha allmänt trevligt, dvs inga priser eller tävlingar på plats.

Grundplatsen för träffen är på Överby Köpcentrum, parkeringen mellan Mcdonalds och Etagé men närmare Mcdonalds hållet. Bild på de : http://forumbilder.se/images/bf5201113819P922a.jpg
Finns ju mat möjligheter för den som är hungrig med Mcdonalds och Max inom ett stenkast.

Under sommartid finns det även möjlighet att åka med i den avslutande karavanen på kvällen som kommer att köras genom Trollhättans Centrum och tillbaka till träffpunkten där vi avslutar träffen.

För att inte bara grunda sig på bilträffar har jag tänkt mig att försöka ordna typ grillkväll med någon sorts aktivitet som kubb, brännboll, boule eller något annat för de som vill vara med, mat och grill står alla för själva men kan gå att lösa att jag köper med mig engångsgrillar som alla delar kostnaden på.

Hoppas ni gillar mitt upplägg och att vi får många sköna goa träffar i sommar.

Sen lite regler då så detta kan skötas snyggt:
1. Nedskräpning vill vi inte veta av, förekommer detta så avslutar jag träffen med omedelbarverkan dvs att det blir ingen mer träff, finns soptunnor på Överby området samt man kan ta med sej sin skit därifrån.
2. Vill ej ha någon som gör ringar eller burnar i närheten av träffen. vad ni gör 200meter längre bort skiter jag i.
3. Att alla har skoj och gör sitt bästa för att följa reglerna som finns.

Denna volvoträff har funnits i ca två år i min regi men bara varit upplagd på Svenska volvo 7/900klubbens hemsida. Men vill gärna utöka. Kameran åker ju med och försöker ta bilder under kvällen smile

hur karavanen ser ut läggs ut här inom kort också.

Senast redigerat av Pettzon88 (15 maj 2011)

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Steenzor
15 maj 2011 · 489 Inlägg

Kul!

Pettzon88
15 maj 2011 · 295 Inlägg

Roligt att du tycker de smile Ville utöka den och få in lite mer nya bilar och folk smile Håller på och kollar på nästa datum men blir troligast i samband med Cruisingen smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Pettzon88
15 maj 2011 · 295 Inlägg

Nästa Träff blir alltså 28maj kl 17.30 på Överby som bilden ovan visar. Kl 17.40 Åker vi i karavan Till Innovatumområdet och parkerar där för träff. Hoppas detta blir lyckat och vi får bra uppslutning smile

Det är bara under denna träff vi kommer åka in till Innovatum om ingen annan information ges.

Träffen sker alltså i samband med Cruisingen i Trollhättan där alla som vill kan åka in o cruisa runt lite.

Sibylla ligger inte långt borta från Innovatum för de som är hungriga big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
hedley Saaboholic
15 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Lagom poppis att åka Saab på volvo träff?wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Pettzon88
15 maj 2011 · 295 Inlägg

hedley skrev:
Lagom poppis att åka Saab på volvo träff?wink

Som de står wink alla bilar tillåtna big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
peegee Forummoderator
15 maj 2011 · 2 924 Inlägg

Pettzon88,
du borde snacka ihop dig med Widowmaker om något gemensamt, då din bilträff nu verkar ha liknande innehåll/ambitioner som Backyard Automeet.
Så ni kan säkert komplettera varandra och få till nåt bra med högt intresse istället för bilträffar som konkurrerar med varandra på nästan samma ställe, vilket känns onödigt smile

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
hedley Saaboholic
15 maj 2011 · 3 129 Inlägg

peegee skrev:
Pettzon88,
du borde snacka ihop dig med Widowmaker om något gemensamt, då din bilträff nu verkar ha liknande innehåll/ambitioner som Backyard Automeet.
Så ni kan säkert komplettera varandra och få till nåt bra med högt intresse istället för bilträffar som konkurrerar med varandra på nästan samma ställe, vilket känns onödigt smile

Dock så är det ju inte officiellt när nästa "Backyard" träff kommer vara och på så vis inte konkurerande wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Pettzon88
16 maj 2011 · 295 Inlägg

äsh tongue Blir som de blir. Pratat med han men han behövde inte hjälp verkade det som iaf så jag kör mitt race smile Haft denna träff på samma plats i 2 år nu i år så smile Bara att jag slängde upp den här nu.

Tack för synpunkterna iaf smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
peegee Forummoderator
16 maj 2011 · 2 924 Inlägg

Jeje... bara en tanke wink
...såg bara potentialen att samverka till större ännu bättre bilträffar smile ...dels pga din träff haft svalt intresse som du skriver… men ni kommer förhoppningsvis köra olika dagar då smile

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Pettzon88
16 maj 2011 · 295 Inlägg

peegee skrev:
Jeje... bara en tanke wink
...såg bara potentialen att samverka till större ännu bättre bilträffar smile ...dels pga din träff haft svalt intresse som du skriver… men ni kommer förhoppningsvis köra olika dagar då smile

Så långt har jag allt tänkt att när det infaller på samma fredag så kommer iaf jag försöka samverka och köra på samma ställe smile

Lugnt smile alla synpunkter och kritik är bra, det är tacke var de som en träff kan bli bättre smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Pettzon88
29 maj 2011 · 295 Inlägg

Jag skiter i detta. Jag försöker ordan trevliga bilträffar så kommer det ingen......

Åker nog runt på träffar som är stora redan för orkar inte hålla i träffar där ingen kommer.

Så denna tråd kan låsas

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang