Vad anser ni om "Tyskstuk"??

n_andersson
22 november 2008 · 689 Inlägg

tyskstuk e snyggt

stor_lindberg Skogsbo
22 november 2008 · 209 Inlägg

tyskstuk i all ära jävligt grymt. men ibland kan de gå till överdrift. enligt mig själv men alla tycker ju olika. men även dom överdrivna är jävligt brutala. men inget jag själv vill ha tongue

Kenwood Listen to the Future
I reject your reality and substitute my own
kvalificerad som en idiot, men fullt kvalificerad.
läs även min projekt tråd.http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104618/
Eberlund VW Ägare
22 november 2008 · 1 011 Inlägg

Burken skrev:
tyskstuket med för små däck är gräsligt.. japan stuket med mega vingar och dekaler lika så...

Byggen som mr fun och gänget gör e lite larvigt.. skärmar i motorutrymmet utanpå dörrarna... nae.. det ska vara cleant för att falla i min smak..

Håller med dig men det kanske syns på mitt bygge...smile

Henrik Eberlund
Grod4n Skruvar på allt!
31 maj 2011 · 30 Inlägg

I mina ögon är "tyskstuk" helt okej (sänkt, breda fälgar, lite små rostig, och något takräcke med något på), så länge det inte går överstyr...
"Svenskstuk" väl antingen en äldre Volvo med lite rally stil (många extra ljus, stora stänk lappar, en diskret vinge) eller en äldre Volvo som är lite små rostig, sänkt, list strippad m.m. I så fall är det okej i mina ögon, eller är jag helt lost?
Egentligen är alla stuk riktigt sjyssta bara man bygger bilen lite personlig och inte som alla andras smile

-Fullgas = motor ras...
-Fulltös = medvetslös...
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
31 maj 2011 · 1 418 Inlägg

Jag gillar bilar som ser rätt så org ut fast med något större fälgar å en sänkning. Fabriksstyling helt enkelt. Fast säger ju inte att jag inte även gillar tyskstuk å japsstuk för den delen smile Beror lite på vad de e för bil. Men för de mesta gillar jag styling som ser ut att vara rätt så org.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
granadadr
31 maj 2011 · 7 295 Inlägg

hatar streech,, ser ju fan inte klokt ut,, sen den cleana loocen på tyskstuk är snyggt,, har sett mkt fina gammla golfar,, men det var nog jänkarna som började med den cleana loocen från början,, wink

christofer_k Vorsprung durch Technik
3 juni 2011 · 2 432 Inlägg

Hellaflush !!!!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang