Köpte en ny huvudenhet igår på Gekås, en Pioneer DEH-2300UB 800:-
Jag hade tänkt byta ut alla högtalare eftersom att det låter som att någon spelar marackas när det är lite bas.. Men tänkte isf köpa en liten baslåda samtidigt, inget avancerat utan något som kan spela ganska bra.. Kommer inte ställa upp i några tävlingar bara ute efter ett skönt ljud!
Vettigt framsystem drivet på steg så klarar du dej´ett bra tag. Börja med det och se hur det blir. kanske blir du nöjd och då behöver du ingen baslåda.
Magnat Edition eller Dark Power funkar riktigt bra i just golf (om det är den du ska ha det i?) Satte i veckan in just Dark Power i både fram/bak i just en sådan golf (inte VR6 dock) och det vart riktigt gött ljud i den. *Kitten kan hittas på länken i min signatur*
ÄVen om det tar imot () så måste jag faktist säga att MDS FC kit låter rätt bra, iaf i dom bilar där jag har lyssnat. Men som alltid så beror det en hel del på monteringen och vad man har för signal in till högtalarna.
Jocke, jag tycker absolut att du ska köpa basen ifrån Mutant! Deras ljudsystem låter otroligt bra! Viktor har nog exakt ett sådan paket i sin bil om jag inte minns fel..