Fan skulle va skitkul att hänga på! Synd bara att min är småskabbig i lacken...
ALLA t-gul är hjärtligt välkommna! så de behöver du inte oroa dig för! Har du facebook så e du varmt välkommen att gå med i T-gul Owners of Sweden och anmäla dig där!
ALLA t-gul är hjärtligt välkommna! så de behöver du inte oroa dig för! Har du facebook så e du varmt välkommen att gå med i T-gul Owners of Sweden och anmäla dig där!
Said and done! Hoppas vi ses på lördag då!
Larschon, tack för din anmälan på T-gul Owners! du blev vår 58 medlem! Jag kommer som jag skrivit tyvärr inte kunna medverka på träffen, jag är bara så att säga skaparen av gruppen, jag sålde motvilligt min t-gul för någon vecka sedan! Men som t-gul ägare rekommenderar jag dig även vallåkra träffen med NordicR! Där brukar vi vara massor av t-gul! Där ses vi!
Ah fasen va fint! Ska se hur det blir med jobb osv på lördag, ett ''kanske'' änsålänge då. Vallåkra vore nåt, jag är ju medlem i NordicR så det vore nice!