4232
Sök

Träff för T-gul åkare den 16/7 i Norrköping!

Skaune
7 juli 2011
Trådstartare
T-gul Owners of Sweden arrangerar träff för alla som kör en Volvo 850 T-5R "T-Gul"!

Du som T-gul ägare är hjärtligt välkommen att delta i årets "T-gul träff"!

Låt oss försöka slå tidigare rekord på 18 st bilar!

Tid o datum: 16/7 kl 10.00

Plats: OKQ8 vid stockholmsrondellen i Norrköping!

Alla T-Gul ägare är hjärtligt välkommna!

Skriv ner om ni vill komma!

M.v.h

Henrik
T-gul Owners of Sweden
P.s jag är inte ansvarig för just denna träff, har ni frågor kan jag gladeligen vidarebefodra det till ansvariga!

https://www1.garaget.org/archive/35/34121/55735/55735-1897789.jpg
Senast redigerat av Polestar (7 juli 2011)

Beslutsångest.
322 Inlägg
11 juli 2011
Fan skulle va skitkul att hänga på!
Synd bara att min är småskabbig i lacken...

Skaune
11 juli 2011
Trådstartare
Larschon skrev:

ALLA t-gul är hjärtligt välkommna! så de behöver du inte oroa dig för! wink Har du facebook så e du varmt välkommen att gå med i T-gul Owners of Sweden och anmäla dig där!

Beslutsångest.
322 Inlägg
11 juli 2011
Polestar skrev:
Larschon skrev:

ALLA t-gul är hjärtligt välkommna! så de behöver du inte oroa dig för! wink Har du facebook så e du varmt välkommen att gå med i T-gul Owners of Sweden och anmäla dig där!

Said and done!
Hoppas vi ses på lördag då!

Skaune
12 juli 2011
Trådstartare
Larschon skrev:
Polestar skrev:
Larschon skrev:

Said and done!
Hoppas vi ses på lördag då!

Larschon, tack för din anmälan på T-gul Owners! du blev vår 58 medlem! Jag kommer som jag skrivit tyvärr inte kunna medverka på träffen, jag är bara så att säga skaparen av gruppen, jag sålde motvilligt min t-gul för någon vecka sedan! Men som t-gul ägare rekommenderar jag dig även vallåkra träffen med NordicR! Där brukar vi vara massor av t-gul! Där ses vi! wink

Beslutsångest.
322 Inlägg
12 juli 2011
Ah fasen va fint!
Ska se hur det blir med jobb osv på lördag, ett ''kanske'' änsålänge då. Vallåkra vore nåt, jag är ju medlem i NordicR så det vore nice!

Najs
12 juli 2011
Trådstartare
synd att ja inte har kvar min 240 big_smile haha

Najs
12 juli 2011
Trådstartare
Najs skrev:

iof kan ja kanske lura ner mrmolle här på garaget me sin 740 t-gul.. han kan ni försöka åka ifrån tongue

Skaune
12 juli 2011
Trådstartare
Najs skrev:
Najs skrev:

iof kan ja kanske lura ner mrmolle här på garaget me sin 740 t-gul.. han kan ni försöka åka ifrån tongue

Vi har medlemmar med 5-600 hk i gruppen, de kanske inte räcker då? wink för övrigt kan en 240 el 740 aldrig bli en "t-gul", dock kan den ha samma färg! wink

Najs
12 juli 2011
Trådstartare
Polestar skrev:
Najs skrev:
Najs skrev:

Vi har medlemmar med 5-600 hk i gruppen, de kanske inte räcker då? wink för övrigt kan en 240 el 740 aldrig bli en "t-gul", dock kan den ha samma färg! wink

tror inte de skulle räcka om ja ska va ärlig.. men försöka går juh alltid big_smile jo de e sant men t-gul e ju alltid en färg wink

Skaune
12 juli 2011
Trådstartare
Najs skrev:
Polestar skrev:
Najs skrev:

tror inte de skulle räcka om ja ska va ärlig.. men försöka går juh alltid big_smile jo de e sant men t-gul e ju alltid en färg wink

nu ska vi försöka hålla oss till tråden, men såg hans kärra såg trevlig ut, ska erkänna att 740 med T5 lockar otroligt! wink

Najs
12 juli 2011
Trådstartare
Polestar skrev:
Najs skrev:
Polestar skrev:

nu ska vi försöka hålla oss till tråden, men såg hans kärra såg trevlig ut, ska erkänna att 740 med T5 lockar otroligt! wink

visst ska hålla sig te tråden. ja den e fin. men men. han får la stå lite på avstånd om han e sugen på åka ner tongue

Sök