tjennare. Har fått ett problem med att bilen bränner säkring 21 och 23 hela tiden. Började bara sådär när jag skulle starta bilen, kollat över lite kontakter i säkringsboxen men hittar inget fel. Är ju lite störigt att ingen instrumentbelysning funnkar och att vänster fram och bak positions ljus inte funnkar
Kolla så att ingen har lagt in något i din ratt, det gjorde mina kompisar på min 740 och då var det en säkring som gick hela tiden (mins ej vilken) som gjorde att positions lysena inte funkade. Anledning till att säkringar/en går/gick var för att det blev kortslutning i den kablen som går i ratten
Får testa plocka ut. Positionerna . Bak då med eller? Och nej är inget som ligger och stör i ratten vad jag ser
Ta ut en lampa i taget om du har säkringar så det räcker. Då vet du vilken lampa som felar om det är en lampa.
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
oj va ju det jag skulle göra ochså hehe. har inte varit inne på garaget på ett litet tag. felet är hittat och allt funnkar nu igen. var jorden på cigguttaget som jordade i en metall bit och bytt till bättre kabelsko där :´)